18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

iPad kopen?

Hallo mensen,

Ik wil toch nog een iPad kopen, maar ik had een aantal vraagjes.
    1. Komt er op het iPod Event geen nieuw model iPad uit?
    2. Zijn er op dit moment nog iPads verkrijgbaar.
    Misschien ga ik hem dit weekend halen!

Rainier

Bijdrager
    dannycoolen

1: Wacht tot woensdag dan weet je het
    2: Mediamarkt zag ik had nog iPads op voorraad.

Geblokkeerd
    Anoniem

Tot volgende week woensdag? Kan ik hem dan niet beter dit weekend kopen? Kan niet wachten….

Bijdrager
    Flatchoo

Ik verwacht eigenlijk geen nieuwe iPad, aangezien deze pas net uit is in een aantal landen. Wat een mogelijkheid is, is dat er binnenkort een iPad uit komt met een kleiner formaat als ik wat geruchten op internet moet geloven. Als ik jou was zou ik gewoon de iPad kopen als je hem echt HEEL graag wilt. Als er binnenkort iets zal veranderen dan zal het geen volledig vernieuwde iPad zijn, want daarvoor is hij nog te jong:sarcastic: Vandaag zag ik bij de Mediamarkt in Utrecht een hele muur vol iPads, dus volgens mij beginnen de voorraden aan te slaan.

Bijdrager
    KarelWillem

1. Nee, natuurlijk niet.
    2. Ja hoor

Inactief
    Anoniem

Heb je er één nodig : Nu kopen.
    Zo niet dan wachten

Bijdrager
    Edwin

Woensdag zou ik zeker afwachten, eerlijk gezegd beter nog tot donderdag… de Samsung Galaxy Tab 7″ met Android 2.2 ziet er gewoon veelbelovend uit. Ik vind mijn iPad eigenlijk in de praktijk net wat te groot en te zwaar.

Geblokkeerd
    Anoniem

@Biker, dat klopt. Maar ik vind het goed te doen!

Bijdrager
    juliantomoriati

1. September staat bekend om de nieuwe iPods. De kans dat er een nieuwe iPod uitkomt is klein… Heeeel klein, tenzij Steve komt met een one more thing….

2. Tuurlijk. Ik weet niet waar je woont, maar er is altijd wel ergens een iPad te verkrijgen. Misschien moet je er even voor rijden, maar des de dag leuker wordt. Kun je er gelijk een dagje van uitmaken…. Alhoewel, je wilt natuurlijk zo snel mogelijk met je iPad spelen:lol:

Je geeft ook zelf aan dat je niet kan wachten, dus ik zou hem gewoon halen.

Bijdrager
    Soulshaker

ipad is nieuw , nieuw design
    Te vroeg gewoon voor een nieuw design voor de iPad , nu volle bak geld verdienen voor de R&D

Ik verwacht alleen IOS4 voor iPad (wat al lang aangekondigd is)

wat wel kan is dat ze het geheugen uitbreiden en dat de 32GB het standaard model word (wat ze ook met de 1st gen iPhone deden)

De one more thing zal waarschijnlijk een toestel voor de TV zijn (AppleTV of iTV)

Bijdrager
    pinkie

Kopen die iPad, onmiddellijk. Van wachten ga je vreselijk spijt krijgen. Zelfs wanneer er een nieuwe wordt aangekondigd is deze toch pas in 2011 in Nederland verkrijgbaar:grin:

Geblokkeerd
    Anoniem

@soulshaker, blijft de 32 GB dan wel gewoon op de 499 euro…

@pinkie
    , gaan we doen! Zaterdag rijd ik naar Tilburg om er een te gaan halen.
    Ik ken namelijk iemand daar in de APR..

Bijdrager
    Dickie

@Rainiervanes De 32 GB is geen 499, dat is de 16 GB

Eneeh.. voor zover het nog niet was doorgedrongen, de kans op een nieuwe ipad is klein en als je er een zou willen hebben kun je die op zat plaatsen in NL nog kopen.

Veel plezier ermee!

Geblokkeerd
    Anoniem

Bedankt iedereen!;)

Bijdrager
    Soulshaker
    Dickie op 26 augustus 2010

@Rainiervanes De 32 GB is geen 499, dat is de 16 GB
    Eneeh.. voor zover het nog niet was doorgedrongen, de kans op een nieuwe ipad is klein en als je er een zou willen hebben kun je die op zat plaatsen in NL nog kopen.
    Veel plezier ermee!

lees nog eens goed
    De reactie kwam op wat ik schreef

wat wel kan is dat ze het geheugen uitbreiden en dat de 32GB het standaard model word (wat ze ook met de 1st gen iPhone deden)

Dus dat misschien het 32GB model het standaard model word aan 499eur , en dat er dan een 128GB uitkomt als top model

Dit was al eens gebeurd met de 4GB iPhone , die na een paar maanden na de release verdween

Geblokkeerd
    Anoniem

Dat snap ik, maar hoe lang zal dat gaan duren?

Bijdrager
    KarelWillem

Voorlopig is de uitrol van de iPad nog steeds niet helemaal klaar.
    Dus er gaat echt even geen update komen.
    En al helemaal niet meer Gb’s voor evenveel geld.
    Vergeet dat dit jaar gerust.

Pas na de firmware 4.x updates is het iPad platform helemaal zoals het wezen moet.
    Tegen die tijd is hij waarschijnlijk ook overal normaal verkrijgbaar en mag je heel langzaam gaan hopen op andere modellen in de nabijere toekomst.

Maar tot die tijd; niks aan het handje en fijn NU een iPad kopen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Oke, gaan we doen. Ik heb namelijk geen zin om tot volgend jaar te gaan wachten. Ik wilde hem eigenlijk al in Amerika kopen, maar mijn vriend heeft er geen kunnen krijgen. :slant:

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.