7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Geblokkeerd
    Bento

iPad klikken werkt niet goed

Hoe komt het toch dat als ik op mijn ipad op Laatste Posts

klik, ik op dit scherm kom:

Bijdrager
    blep

Bij mij “als ik op mijn iPad op de link ‘Laatste post’ klik” kom ik gewoon op de bedoelde plek uit. Je weet zeker dat je de juiste link aanwijst, klikken op mijn iPad werkt bij mij ook niet.

Bijdrager
    Janjans

Wanneer je net te snel klikt en de advertentie is nog niet volledig geladen, dan springt heel de kolom waarin ook ‘laatste posts’ staat iets naar beneden, en dan kom je uit bij een van de twee artikelen die daar in de etalage staan. Misschien is dat het, het gebeurt mij iig wel eens op die manier.

Geblokkeerd
    Bento

Te snel klikken? Bestaat er zoiets op het internet? Waarom zou ik wachten met klikken? Internet is toch een modern medium? Alle informatie is gratis en met één klik snel beschikbaar. En dan moet ik eerst gaan wachten??????

Bijdrager
    Janjans

Bij mij duurt het soms een fractie van een seconde lager eer de advertentie geladen is. Het kan gebeuren dat deze tegelijkertijd met dat ik klik ingeladen en dat dan de pagina net iets verschuift. En ja, ik moet dan heel even wachten….

Bijdrager
    iMad
    Bento op 08 februari 2014

Te snel klikken? Bestaat er zoiets op het internet? Waarom zou ik wachten met klikken? Internet is toch een modern medium? Alle informatie is gratis en met één klik snel beschikbaar. En dan moet ik eerst gaan wachten??????

haha

Bijdrager
    hatolex

@bento, je bent misschien handiger met babes dan met ipads.:D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.