7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iPad Keyboard Dock gebruiken voor je Mac?

Ik had laatst het gekke idee om mijn iPad Keyboard Dock te gebruiken voor mijn Mac mini. Één toetsenbord op je bureau inplaats van twee staat veel netter. Ik proberen… Eenmaal aangesloten werkte het niet. Heeft iemand een idee hoe dit alsnog mogelijk is? Wellicht met een hack of een toevoeging van software op de Mac mini?

Dat witte loze knopje in het midden kan dan een soort KVM switch worden zodat je kan schakelen tussen de iPad en je Mac wat toets aanslagen aan gaat.

Wie weet of het mogelijk is? Of nog beter, wie heeft dit aan de praat gekregen?

Bijdrager
    Superfly

Volgens mij kun je sowieso wel een iPad camera connection kit gebruiken om een usb-keyboard op je iPad aan te sluiten….

of een draadloze headset

Maar.. desalniettemin zal het moeten werken; je kan tenslotte ook je iPad via het Dock syncen…

Moderator
    unSOUND
    Superfly op 09 januari 2011

Volgens mij kun je sowieso wel een iPad camera connection kit gebruiken om een usb-keyboard op je iPad aan te sluiten…

Tegenwoordig niet meer…

Mac keyboard met kabel op iPad?

Bijdrager
    KarelWillem
    knekkie op 09 januari 2011

Ik had laatst het gekke idee om mijn iPad Keyboard Dock te gebruiken voor mijn Mac mini. Één toetsenbord op je bureau inplaats van twee staat veel netter…

Een veel beter idee is om je gauw te ontdoen van dat onhandige en lelijke dock.
    En daarvoor in de plaats het standaard draadloze toetsenbord van Apple te gaan gebruiken.
    Die werkt zowel op je iPad als je mini feilloos en is mooier en (wat mij betreft) handiger.

Inactief
    Anoniem

@karel willem.

Dat was de setup die ik in eerste instantie had maar dan is het vervelend switchen van ipad naar mac en weer terug met het zelfde keyboard. Dat zijn mij te veel handelingen en is daarmee dus niet snel en efficiënt genoeg.

als er een toetsen combinatie zou bestaan of te scripten is via automator of iets dergelijks dat je keyboard ineens werkt op je mac of ipad dan zou ik enorm geholpen zijn. dat witte loze knopje nodigt uit zoor zon functie.

iOs aanpassen en Mac OSX en dan moet het mogelijk zijn. :S

Bijdrager
    KarelWillem

Ik snap wat je bedoelt.

Maar met dat dock-ding zul je ook moeten switchen.
    Dus dat zal het niet handiger maken.

Inactief
    Anoniem

Als ze op het keyboard Dock het loze witte knopje daarvoor inrichten is dat probleem opgelost.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.