5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iPad iPhone personal hotspot problemen iOS 6

Ik heb een iPhone 4 met Telfort abbo waar personal hotspot op heeft gewerkt tot installatie van iOS6

Als ik nu mijn iPad probeer te koppelen zie ik het netwerk van mijn iPhone, maakt mijn iPad verbinding.
    Maar er word geen goede verbinding gelegd, het ronde denk tekentje blijft draaien, er komt dus geen vinkje dat de iPad verbonden is.
    Beide apparaten draaien op iOS 6 (iPhone 4, iPad 3) Bluetooth tethering werkt nog wel. maar dit gebruikt voor mij teveel batterij.

Weet iemand waar het aan kan liggen?

Bijdrager
    lordoftheflatbush

Ik heb hetzelfde bij T-mobile, alleen niet altijd, maar soms.
    Als ik dan bij de netwerkinstellingen kijk, ligt het aan de internetverbinding. Dus de T-mobile kant zeg maar.
    Als ik de iPad/iPhone aan/uit zet is het (meestal) over.
    Connectivity dingetje?

Bijdrager
    ipieter01

Ik heb dat nu ook (Mobile Vikings in Belgiƫ), maar als ik Bluetooth gebruikt is er geen probleem. Ik gebruik dat nu dus, al was het vorige wel gemakkelijker. Standaard staat dat namelijk uit bij mij.

Bijdrager
    Dave123

Heb ik ook gehad, al mijn netwerkinstellingen waren gewist. Dus als je bij Algemeen>Mobiel Netwerk>Mobiel datanetwerk gaat, staat er dan iets bij “internet-tethering”?

Inactief
    Anoniem
    Dave123 op 26 september 2012

Heb ik ook gehad, al mijn netwerkinstellingen waren gewist. Dus als je bij Algemeen>Mobiel Netwerk>Mobiel datanetwerk gaat, staat er dan iets bij “internet-tethering”?

Bij mij is de functie nog wel zochtbaar op de iPhone, dusdat is het probleem niet
    Ben er inmiddels achter dat het herstarten van de iphone soms tijdelijk helpt

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.