10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    wverveer

iPad in de stoomcabine (waterproof case)

Stomme vraag?

Tja, ik twijfel nog een beetje…logischer wijs denk ik dat het wel warm wordt voor de ipad..
    ik stoom meestal tussen de 40 en 50 graden

De case kan temperaturen aan van 60 graden en is dus waterdicht..
    De ipad zal zijn warmte (als die er al is) niet kwijt kunnen..en ook zal er ivm de stoom een hoop geswipte moeten worden..maar het lijkt me wel relaxed…misschien is er iemand mij voorgegaan?

Bijdrager
    Rensvw

Zal het scherm niet beslaan?

Bijdrager
    Sam Rijver

Ik weet niet of ze nog bestaan maar Google eens op Otterbox, die hadden vroeger voor mijn PDA ’s enorm robuste oplossingen

Bijdrager
    Welles

Hoe lang zit je in zo’n stoomcabine?

Bijdrager
    wverveer

ong. 20 minuten…

Bijdrager
    macker
    rensvw op 13 april 2011

Zal het scherm niet beslaan?

De luchtvochtigheid in een stoom cabine is er hoog genoeg voor ja. Maar de condens zal aan de buiten kant blijven aangezien het een waterdichte case betreft en de relatieve luchtvochtigheid in het apparaat (of case) alleen maar zal afnemen naar mate de temperatuur stijgt. Daarna je opgewarmde iPad mee nemen onder de ijskoude douche zou ik wel afraden.

Ik zou überhaupt voorzichtig zijn met het meenemen van de iPad in een stoomcabine. Een case die waterdicht is hoeft niet perse damp dicht te zijn.

Bijdrager
    Welles
    wverveer op 13 april 2011

ong. 20 minuten…

Dan lijkt me de beste optie dat je je gaat proberen aan te wennen 20 minuten zonder je iPad te kunnen overleven. Succes daarmee!:evil:

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ik dacht al, waar blijftie…:lol:

Bijdrager
    wverveer
    Welles op 13 april 2011
    wverveer op 13 april 2011

ong. 20 minuten…

Dan lijkt me de beste optie dat je je gaat proberen aan te wennen 20 minuten zonder je iPad te kunnen overleven. Succes daarmee!:evil:

dat is geen enkel probleem….ik ga eerst wel 5 min proberen..zou ik ergens (met een app) kunnen zien of de ipad temperatuur stijgt?

Bijdrager
    joke_name

Mag ik trouwens vragen waarom je de ipad wil meenemen in een stoomcabine.

Zo’n cabine is toch juist een moment voor jezelf zonder al je gadgets om je heen. Zo zie ik het tenminste.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.