10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    lucschram

iPad 2 in Amerika simlock vrij?

Hallo OMT’ers!

Mijn oom gaat binnenkort naar Amerika en wilt daar een iPad 2 kopen omdat hij er dan toch is en als je er één wilt kopen dan grijp je je kans voor een goedkopere natuurlijk.

Hij wilt graag de 16GB + 3G kopen, alleen vroeg aan mij of die simlockvrij is. Iemand ervaring?

Hij is in bezit van een duo-simkaartje bij T-Mobile.

Alvast bedankt!

Lid
    lEl

jep, als je hem koopt ben je ready to go

Bijdrager
    fatboysmart

Wel de AT&T versie kopen… niet de Verizon. Die is waardeloos hier in Europa (althans het 3G gedeelte).

Bijdrager
    lucschram

Oke bedankt!

Bijdrager
    lucschram
    fatboysmart op 29 maart 2011

Wel de AT&T versie kopen… niet de Verizon. Die is waardeloos hier in Europa (althans het 3G gedeelte).

Gouden tip! Bedankt!

Bijdrager
    mymac

Daar was al een topic over waar het antwoord in staat…

Bijdrager
    stinne

Hoi allen,

Ik wil een iPad2 + wifi + 3G kopen in de USA. Nu begrijp ik dat ik de AT&T versie moet aanschaffen wil ik deze kunnen gebruiken in NL. Nu vraag ik me af: moet je bij de aanschaf van de iPad2 ook direct een AT&T abonnement aanschaffen OF kan je de iPad2 aanschaffen zonder abonnement? Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.

Gr.

Bijdrager
    fatboysmart

Als je hem koopt zit er wel een AT&T kaartje in, maar dat is een prepaid kaartje zonder saldo. Je hoeft dus geen abonnement af te sluiten. In Nederland vervang je dat kaartje gewoon door eentje van een NL provider.

Bijdrager
    lucschram

De iPad is dus simlockvrij?

Bijdrager
    fatboysmart

Jazeker. Geen enkel probleem. De mijne komt ook uit de USA.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.