8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Grupello

iPad iPhone Mobistar internet everywhere abonnement

Op 24 april 2012 heb ik mijn iPhone abonnement omgezet in een abonnement met extra simkaart voor mijn iPad.
    Het zogezegde “Internet Everywhere” abonnement.
    Tot op heden werkt internet op mijn iPad niet. Ik heb wel bovenaan links staan “Mobistar 3G”
    Na contact vrijdag ll. heb op aanraden van Mobistar in de winkel een nieuwe simkaart voor de iPad gaan afhalen.
    Het werkt niet. Op aanraden van het Mobistarcenter vandaag heb ik kaart van iPhone eens in de iPad gestoken : het werkt !!!
    De instellingen van mijn iPhone zijn :
    apn = iew.be voor mobiele data
    De instellingen op mijn iPad zijn :
    apn = iew.be
    Kan iemand mij helpen ?

Bijdrager
    Mich

Moet dat echt in hoofdletters om te beginnen?

Is waarschijnlijk een fout bij mobistar zelf aangezien het met je iPhone kaart werkt. Best teruggaan naar mobistar en er op aandringen dat ze jouw instellingen nakijken.

Moderator
    Pete.Z

Titel even aangepast, alleen hoofdletters staat zo schreeuwerig

Bijdrager
    Grupello
    alpaca op 09 mei 2012

Moet dat echt in hoofdletters om te beginnen?

Neen, was wat van zenuwachtigheid omdat het nu al sinds de 24ste april is dat mobiel internet op mijn iPad niet functioneert. Bij Mobistar word ik van het callcenter naar het Mobistarcenter gestuurd en vice versa.
    Mocht U zich gestoord hebben aan de hoofdletters gelieve dan bij deze mijn gemeende verontschuldigingen te willen aanvaarden ?

Bijdrager
    Mich

Bij Mobistar word ik van het callcenter naar het Mobistarcenter gestuurd en vice versa.

Dat is wat ik dacht, je moet naar mobistar gaan of bellen en echt op je strepen staan dat ze het oplossen.
    Als ze er echt niets aan willen doen moet je verder gaan.
    Officiele ingebrekestelling etc, heb dat ook al moeten doen met verschillende bedrijven en pas dan beginnen ze te luisteren.

Bijdrager
    Grupello

Heb ondertussen terug gebeld met een dame van het Callcenter en ze heeft een dossier opgesteld voor de “achterliggende technische dienst”.

Alhoewel ik geen technieker ben verontrust mij het volgende aan de lijn met Mobistar te zeerste… Ik heb Mobistar gebeld via mijn iPhone op het nummer 5000. De dame vraagt hoe die “achterliggende dienst” mij moet contacteren. Ik geef mijn nummer (tiens, denk ik, die moet toch mijn nummer zien…) daarop zegt de dame dan kan niet want met het telefoonnummer van een simkaart op je iPad kan je niet telefoneren…

Bijdrager
    Grupello
    Pete.Z op 09 mei 2012

Titel even aangepast, alleen hoofdletters staat zo schreeuwerig

Daar heb U volkomen gelijk in. Dank voor de rectificatie.

Bijdrager
    Grupello

Ondertussen is alles in orde. Wat er fout gelopen is ? Dat weet ik niet. Maar plots was alles in orde.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.