23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    Yaris

iPad groen scherm

Mijn iPad heeft ineens een groen scherm gekregen. Aan- en uitzetten helpt niet. Ik heb hem al helemaal opnieuw geïnstalleerd inclusief verbinding met iTunes zoals de eerste keer maar zonder resultaat. Niet alleen het beginscherm ziet groen maar alles inclusief foto’s, films enz. Ik weet dat Apple naar een groen imago streeft maar dit is toch wat overdreven. Heeft iemand nog tips behalve hem terug naar de winkel brengen?

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Heb je je JB er al afgehaald? Ik denk dat de beeldkabel vast zit, or beschadigd is…

Bijdrager
    Yaris

Hij is niet gejailbreaked.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

En toch staat op die foto Cydia… (of is dat niet Cydia?)

Bijdrager
    Yaris

Dat is geen foto van mij. Ik had al wat gegoogeld en toen die foto gevonden die helemaal overeenkomt met mijn eigen scherm. Maar nergens op Google heb ik een oplossing gevonden.

Bijdrager
    wjend

Gebeurde het gewoon zomaar toen je ermee aan het spelen (lees “werken”) was, of nadat je hem aanzette of ontgrendelde?

Bijdrager
    bjorngra

Ik denk dat dat terugbrengen wordt. Heb je ook die strepen in beeld?

Bijdrager
    Yaris

Het gebeurde zomaar ineens tijdens het internetten. Ik heb geen strepen in beeld.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Misschien te hard gedrukt op het scherm of op de achterkant? Ik denk dat je gewoon terug moet, want als een herstel niet werkt…

Bijdrager
    bjorngra

Drukken lijkt me sterk. Die iPad kan wel wat hebben. Een hardware probleem, zou ik zeggen.

Bijdrager
    kj.web

Heb je hem wel in nederland gekocht;) ?

Of terugbrengen, of openschroeven en zelf aan het klussen slaan.

Bijdrager
    Knurfty

“Environmentally friendly limited edition.”

Er loopt al een topic http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2450915&tstart=0
    Maar nog geen oplossing…

Bijdrager
    Pieterr

http://www.mac-forums.com/forums/ipad-hardware-accessories/200044-ipad-screen-turned-green-fuzzy.html

Got some good news and some bad news.
    Good news: They replaced it right away…less than 1 minute!
    Bad news: They said this has been a known problem throughout ipad the lineup

Seems to be a problem with the graphics chip connection, or something along those lines. Got this info after calling apple care.

Je zult er dus toch mee terug moeten naar de winkel, ben ik bang.

Bijdrager
    bjorngra

En Yaris, al terug geweest?

Bijdrager
    Yaris

Ik heb een nieuwe gekregen.

Bijdrager
    Yaris

Ik zat nog binnen de veertien dagen. Teruggestuurd naar de Apple Store en een nieuwe gekregen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Mooi!;)

Bijdrager
    bjorngra

Mooi zo.

Bijdrager
    blablabla

Ik weet wat het is
    Het kan gebeuren met elk ios apparaat. Als je je ipad te lang in een te vochtige en te warme omgeving gebruikt word het scherm groen. In indonesie werd mijn ipod touch groen en in egypte dit jaar mijn iPad.

Bijdrager
    bjorngra

Is het zo erg? Is toch eigenlijk niet normaal.

Bijdrager
    Yaris

Ik had mijn iPad amper enkele uren gebruikt en dan nog binnenshuis in een droge omgeving en op kamertemperatuur.

Bijdrager
    Yaris

Als je je iPad te lang in een te vochtige en te warme omgeving gebruikt wordt het scherm groen.

Daar zou ie toch wel tegen moeten kunnen volgens de specs:

Omgeving

• Temperatuur bij gebruik: 0 tot 35 °C
    • Temperatuur bij opslag: -20 tot 45 °C
    • Relatieve luchtvochtigheid: 5 tot 95%, niet-condenserend
    • Hoogte bij gebruik: max. 3000 m

Als het scherm van mijn iPad van een beetje warmte zo groen wordt als Pisang Ambon is het dikke rommel.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.