3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    hansiedejong

iPad geen internet

Hallo,

Nadat ik zat te internetten op mijn MBP pakte ik de iPad erbij. Safari opgestart en tikte de o van onemorething in. Na op enter te hebben gedrukt doet hij niks. Dat is met alles, de app store doet niets, NU HD doet niets, terwijl linksboven in het waaiertje ik 2 streepjes heb en in instellingen ik gewoon verbinding heb met mijn Wi-Fi netwerk. Wi-Fi 2 keer uitgezet, helpt niks. Even van de zolder naar de 2e verdieping gelopen. iPad heeft 3 streepjes linksboven in het waaiertje, iPhone ook. Op mijn iPhone Safari opgestart en onemorething wordt keurig geladen evanals andere sites, de App Store en wat andere apps als NU. Gewoon internet dus op de iPhone, geen internet op de iPad. Het is een iPhone 3GS (4.0.1), een mid 2009 MBP (Snow Leopard) en een iPad 16GB Wi-Fi (3.2.1).

Conclusie. De iPad heeft wel internetverbinding, maar het internet zelf werkt niet op plaatsen waar een MBP en een iPhone wel internet hebben. Ik weet niet of dit een hardware of software matig probleem is.

Wat is het probleem?

Bijdrager
    Yaris

Dat probleem lijkt sterk op het probleem beschreven in
    http://www.onemorething.nl/community/topic/bijna-geen-wifi-ontvangst-met-ipad

Daar staan een paar tips.

Bijdrager
    xionix

zet hem eens in vliegtuig modus en haal hem dan eruit…hielp laatst bij een vriend van me.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.