10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    thomth

iPad geeft geen Wifi verbinding logo meer weer

Mijn iPad geeft sinds vanmiddag geen verbindingsteken meer weer. Ik heb voicecontrol aangezet. Daarna heb ik 2x gereboot maar dat helpt niet
    Het bestand staat in de map system/library/coreservices/springboard.app en dan een .Plist bestand

Bijdrager
    KarelWillem

Belangrijker is: heb je wel WiFi?
    Of werkt WiFi ook niet meer?

thomth op 23 augustus 2010

…Het bestand staat in de map system/library/coreservices/springboard.app en dan een .Plist bestand

Die snap ik niet helemaal. Welk bestand staat daar??

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Volgens mij staat het WiFi icoon bestand in /System/Library/CoreServices/MobileCoreTypes.bundle/contents/Rescources/. Wat je met die plist wil… Ik neem aan dat je een JB hebt? Haal die er eens af, en probeer opnieuw te JB’en.

Bijdrager
    thomth

Wifi werkt nog wel. Er staat daar een bestand met alle eigenschappen (accelerometer enz.)
    http://www.redmondpie.com/wp-content/uploads/2010/05/iPadVoiceControl.jpg
    Dit bestand: K48AP.plist

Bijdrager
    Oppie

Da’s mooi. En nu?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Helpt het als je <true> weer terug draait naar <false>?

Bijdrager
    thomth

Nee heeft geen zin

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Herstellen dan maar? Anders eerst je JB eraf (als je er via SSH in wil moet je toch JB’en?) en dan weer erop. Maar ik denk dat je beter een herstel kan draaien. Je ziet maar weer, als je niet veel van een systeem af weet, ga er dan ook niet aan sleutelen. :sarcastic:

Geblokkeerd
    Anoniem

/me is met Waffle.

Even een herstel, daarna opnieuw jailbreaken en daarna met je tengels van bestanden afblijven waar je niet aan moet zitten:p

Bijdrager

Even aan en uitzetten is voldoende hoor.
    Heb ik soms ook last van op mijn 32 GB WIFI+3G

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.