19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Erick Verlee

IPad gebruik tot 1 app beperken

Ik wil graag weten of het mogelijk is om het gebruik van een iPad tot 1 app te beperken. Ik wil nl tijdens een BBQ mijn ipad als jukebox laten fungeren met Spotify geopend. De gasten kunnen dan lekker de muziek draaien die ze zelf leuk vinden. Maar ik wil niet dat ze verder gaan lopen klooien op mijn iPad. Dus is het mogelijk om het gebruik van de iPad tot 1 app ( in dit geval Spotify ) te beperken?

Bijdrager
    Rickje

Instellingen -> Algemeen -> Beperkingen

Alleen.. zul je alle apps die je hebt gedownload via de App Store niet kunnen uitsluiten, tenzij je ze verwijderd…

Wellicht een idee: Backup maken van iPad en alle aankopen ook laten overzetten naar je computer/itunes. Vervolgens iPad legen, alleen Spotify erop zetten en beperkingen inschakelen.

Na de BBQ kun je dan de backup weer terugzetten evenals alle aankopen.

Bijdrager
    Dave123

Binnenkort kan je met iOS 6 je hardwarematige knoppen uitschakelen, zo dat je gelockt blijft in een app, zal ook wat werk schelen… Maar nu nog even op de omslachtige manier.

Bijdrager
    jobz

maak een houten frame zodat ze alleen aan het scherm kunnen komen.

Bijdrager
    1984
    jobz op 13 augustus 2012

maak een houten frame zodat ze alleen aan het scherm kunnen komen.

geen hout, iets duurder maar wel aardig.

Bijdrager
    App69

Vind ’t maar een lompe bedoening die B&O.

Bijdrager
    KarelWillem

Kiosk Mode aanzetten?

http://zchristopoulos.com/2012/02/how-to-disable-ipad-home-button-kioskstore-demo-mode/

Hiermee schakel je de Home-button uit. Je gasten kunnen dan dus de geopende app nooit verlaten.

Bijdrager
    wynand

Dan kan je toch nog steeds met een multitast (knijp) beweging de app sluiten? Of staat dat dan ook uit?

Bijdrager
    iPhilipFisser

Moet je ├╝berhaupt dat wel doen? Al die vette vingers met saus eraan…

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    Bijdrager
    iPhilipFisser

alsnog… dan komt te saus in het randje van de Home button… ik had het niet gedaan

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Het zijn geen kleine kinderen die de muziek uitkiezen verwacht ik. :sarcastic:

Bijdrager
    AppleStef

Zeker? Volgens mij is er al eentje recht boven je…

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ah, sorry. Ik was er even niet helemaal bij met mijn gedachten.:cool:

Bijdrager
    KarelWillem
    wynand op 14 augustus 2012

Dan kan je toch nog steeds met een multitast (knijp) beweging de app sluiten?…

AssistiveTouch kun je gewoon in het menu Algemeen > Toegankelijkheid uitzetten.

Bijdrager
    KarelWillem
    iPhilipFisser op 14 augustus 2012

alsnog… dan komt te saus in het randje van de Home button… ik had het niet gedaan

Plakbandje?

Bijdrager
    Erick Verlee

Ben er in geslaagd de kioskmode in te schakelen! Dus opgelost:-) iedereen bedankt voor de tips… Oja en de vette saus.. Gaat vast meevallen. En is een gebruiksvoorwerp he:-)

Bijdrager
    KarelWillem

Dat bedoel ik.:lol:

Mooi dat het werkt zo.

Bijdrager
    Beech

En, hoe was de BBQ ?

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.