4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    bvdb

iPad fout (9)

Luitjes,

Mijn iPad hing en sindsdien blijft hij bij het opstarten hangen op het apple logo. Heb al van alles geprobeerd maar niets lijkt te werken. Heb de iPad proberen te herstellen maar telkens kom ik uit op error 9. Heb de iPad ook al aan een andere computer gehangen, verschillende versies van iTunes geprobeerd maar niets lijkt te werken.

Op apple.com staat:
    Fout 9: deze fout vindt plaats wanneer de verbinding van het apparaat met de USB-bus plots wordt verbroken en de communicatie stopt. Dit kan voorvallen wanneer het apparaat handmatig wordt losgekoppeld tijdens het herstelproces. Dit probleem kan worden opgelost door het probleem zo mogelijk te beperken tot de USB-aansluiting. Hierbij gebruikt u een andere USB-dockconnectorkabel, probeert u een andere USB-poort, voert u een herstel op een andere computer uit, of lost u conflicten met beveiligingssoftware van andere fabrikanten op.

Maar hier word ik ook niet echt wijzer van.. ook al verschillende usb dockconnectorkabels geprobeerd namelijk..

Iemand enig idee?

Bijdrager
    Yaris

Op Apple Discussions hebben verscheidene mensen ook met error 9 te maken gehad. Geen oplossing voor. Ze hebben contact opgenomen met Apple en een nieuwe iPad gekregen.

Bijdrager
    bvdb

Dat is fraai dan.. Vertrek morgen naar Rome, maar zonder iPad dus als ik het goed begrijp. Heb hem in Vegas gekocht dus hoop dat ze er niet te moeilijker over doen bij Apple. Heb de bon nog dus dat zou goed moeten komen!

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.