5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    lekboulevard

    Ipad en Ziggo

    Hoi,

    Is er iemand die ervaring heeft met een Ipad gecombineerd met een Ziggo modem/abo.
    Wij hebben problemen met uitgaande emails via Ziggo, inkomende mails komen wel binnen.
    Ziggo kan ons geen oplossing bieden.

    Peter

    Bijdrager
    ronapple

    bij de account instellingen – geavanceerd en dan onderin poort 110 kiezen en daarna zorgen dat de nieuwe instellingen worden opgeslagen.
    of bij uitgaande account kiezen voor ziggo en niet de oude instelling.gr.ron

    Bijdrager
    Pieterr

    Volgens de Ziggo website zouden deze settings moeten werken:

    Server voor uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl
    Poortnummer: 587
    Gebruik SSL (Secure Socket Layer)/TLS: Ja
    Voor deze server is verificatie vereist/identiteistcontrole: Ja
    Gebruikersnaam: je e-mailadres
    Wachtwoord: je wachtwoord

    Bijdrager
    Stampert

    De oude instellingen werken bij mij anders nog prima (multikabel gebied)

    Wel heb ik ondervonden dat ik zowel op me MB als op me iMac tegelijk mail kan ontvangen dit geld helaas niet voor het verzenden van mail om de 1 of andere reden. (ivm. spam misschien?) Als ik bv net op mijn MB een mail gestuurd heb en ik wil daarna via mijn iMac een mail sturen gaat dit niet en krijg ik de melding dat mijn email adres niet geaccepteerd word door de server.

    Ook helpt het afsluiten van het mail programma dan niet en ben ik genoodzaakt om de MB opnieuw op te starten. Misschien zit hier je probleem?

    Bijdrager
    Macosxachist

    Bij mij werkt het precies volgens de settings die Pieterr hierboven gaf.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.