3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    suzanne12

iPad en laptop of alleen iPad?

Hallo,
    Ik heb een paar weken geleden een iPad gekocht, mijn laptop had ik verkocht en moest dus Wathelet en de iPad bevalt me wel. Nu vraag ik me wel af,is het verstandig om er een kleine laptop bij te nemen? Ik heb voor de schoolsite silverlight nodig maar die doet het dus niet, is er eventueel een ander programma voor de iPad of zeggen jullie dan maar een notebook kopen. Wat denken jullie? Is alleen een iPad genoeg?

Bijdrager
    patrick337

Ik ben zelf een student en ik heb je iPad en een macbook, Hierdoor neem ik alleen mijn laptop mee naar school als ik weet dat ik serieus iets moet doen op mijn laptop (zoals aan een verslag werken of een presentatie voorbereiden.)

Maar als dit niet hoeft neem ik standaard mijn iPad mee, want je moet vaak wel iets opzoeken of voor simpelweg entertainment in de trein. Het is in ieder geval een stuk lichter dan een laptop en als je onverwachts nog iets moet doen kan veel toch wel met een iPad.

Ik zie meer een iPad als een extra dan een laptop.

Bijdrager

Mijn ervaring is dat je aan een laptop op een langere termijn toch vaker erbij pakt dan een iPad.
    Ik heb elke generatie gehad en toch allemaal weer weggedaan. Klinkt misschien raar, maar op langere termijn loop je steeds meer tegen de nadelen aan. De iPad is inderdaad een extraatje.

Als Silverlight echt belangrijk voor je is, en je hebt geen andere computer in huis zou ik misschien een MBA 11” overwegen. Deze zou je dan kunnen inruilen voor je iPad.

Maar dat ligt natuurlijk aan jou eigen ervaringen. Ik weet dat ik voorlopig geen iPad meer hoef te hebben.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.