3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Vorst7

iPad en iTunes reservekopie zaken

1) Ik heb het nog niet echt door.
    Stel dat je pc crasht en je hebt wel je iPad gevuld.
    Met een lege iTunes op een andere pc kun je dan je iPad niet vullen.
    Klopt dit? Pech gehad dan of kun je nog wat anders?

2) Het lijkt er op dat je van je iTunes alleen een reserve kopie kunt maken naar een dvd.
    Klopt dit? Waarom is dat eigenlijk? Waarom niet naar je hardeschijf ?

3) Hoe kun je een reserve kopie maken van je iPad in iTunes, want als je dit aanklikt dan is het allemaal te snel klaar. Dat lijkt niet te kloppen. Of is het zo dat het vragen om een reserve kopie de laatste reservekopie synct met de dan huidige iPad?

Bijdrager
    Geedee

Ik ben zeker geen expert in dit soort dingen maar het lijkt me nogal logisch dat je vanaf een pc waarop je geen reservekopie hebt gemaakt, je er ook geen kan terugzetten.
    Dat het maken van een reservekopie nogal snel gaat, is omdat enkel wat is gewijzigd wordt bijgewerkt.

Moderator
    Poezenbeest
    Vorst7 op 07 november 2010

1) Ik heb het nog niet echt door.

Stel dat je pc crasht en je hebt wel je iPad gevuld.

Met een lege iTunes op een andere pc kun je dan je iPad niet vullen.

Klopt dit? Pech gehad dan of kun je nog wat anders?
    Klopt, de iPad, iPod en iPhone zijn aan een bibliotheek gelinkt en kunnen dus niet samen met andere bibliotheken.

2) Het lijkt er op dat je van je iTunes alleen een reserve kopie kunt maken naar een dvd.
    Klopt dit? Waarom is dat eigenlijk? Waarom niet naar je hardeschijf ?

Dit lijkt zo, maar je kan de map iTunes (waarschijnlijk zit die in jouw gebruikersmap onder Muziek) gewoon naar een HD overzetten. Dan heb je werkelijk alles wat je in de normale iTunes hebt, ook zo weer teruggezet. Overigens werkt dit beter dan via een dvd.

3) Hoe kun je een reserve kopie maken van je iPad in iTunes, want als je dit aanklikt dan is het allemaal te snel klaar. Dat lijkt niet te kloppen. Of is het zo dat het vragen om een reserve kopie de laatste reservekopie synct met de dan huidige iPad?

Iedere keer als je synct met iTunes, wordt de reservekopie bijgewerkt, dit gaat inderdaad erg snel. Alles wat in je computer staat (muziek, apps, mails, video e.d.) wordt niet in de back-up meegenomen. Wel alle bestanden van apps en dingen als instellingen en op de iPhone ook sms’jes, gespreksgeschiedenis en andere dingen die je niet op de computer kan opslaan.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.