14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Barteijk

iPad en iTunes giftcard

Ik heb pad een Ipad aangeschaft en wil enkele apps downloaden. Kan dit in plaats van met een creditkaart (die heb ik niet) of click en buy, ook met een Itunes giftcard bij een Ipad? En kan ik hiermee ook gratis apps (zoals Skype downloaden? Wat gebeurt er met het saldo wat blijft staan als je niet alles opmaakt. Blijft dat een bepaalde tijd staan? Ik heb nog geen ervaring met deze giftcards.
    Kan je zo’n kaart ook bij resellers kopen of andere winkels?

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op deze vragen.

Met vriendelijke groet,

Bart

Bijdrager
    iMad

Bart,

Koop een iTunes gift card en je kan gewoon het nummer op je iPad invoeren en de Apps bestellen.

Saldo blijft gewoon staan en je kan het altijd aanvullen.

Steeds meer winkels verkopen iTunes gift cards, Media Markt / Stations / Tijdschrift winkels etc….

Bijdrager
    Barteijk

Imad, bedankt voor je antwoord.

Wellicht nog een overbodige vraag, maar kan je dan ook op zo’n kaart gratis apps downloaden?
    Ik wil sowieso Skype op de Ipad.

Met vriendelijke groet,
    Bart

Bijdrager
    iMad

Ja hoor geen probleem………….

Bijdrager
    Yaris

Die vraag heb je gisteren toch al gesteld, Bart?

Bijdrager
    Barteijk

Yaris, inderdaad, je hebt hartstikke gelijk. Stom. Ben op verschillende computers bezig geweest. Dat kan je beter niet doen. Dan raak je in de war. Heb verzuimd te kijken. Mijn excuses daarvoor.

Met vriendelijke groet,

Bart.

Bijdrager
    Yaris

Je kunt wel verschillende computers in gebruik hebben maar er is toch maar één One More Thing forum hoor. :smile:

Bijdrager
    imacbed

Ik heb een iPod Touch.
    Via internet heb ik een code van een iTunes Giftcard gekocht.
    Deze heb ik al voor de helft opgebruikt op mijn iPod Touch.

Nu heb ik een iPAD besteld en komt morgen.
    Heb ik daar een andere Giftcard voor te kopen of kan ik de andere helft opmaken op mijn iPAD?

Omdat het een iTunes Giftcard wordt genoemd heb ik het idee dat het om de iTunes gaat en niet om het apparaat zoals iPhone, iPod of iPad.

Misschien is dit een domme vraag maar die heb ik toch ergens te stellen (-;

Wie kan en wil mij hier wat wijzer maken?

Bijdrager
    Yaris

Je kunt de andere helft opmaken op je iPad. Met al je apparaten log je in op dezelfde gebruikersaccount in dezelfde iTunes Store.

Met je iTunes Gift Card kun je ook apps kopen in de App Store.

Bijdrager
    imacbed

@Yaris dit is super snel..
    Bedankt voor het antwoord.

Ik begrijp dat als ik morgen via de iPAD naar de market ga en en progje kies dat hij op de hoogte is van mijn saldo. Het is de iTunes die het doet en werkt dan niet op een andere computer.
    Is voor mij geen probleem.

Yaris.. tnx

Bijdrager
    Yaris

Zo is het. Je ziet trouwens het saldo van je kaart in het iTunes Store scherm rechtsboven.

Bijdrager
    Nelis11

Ik wil betalen voor een app met een gift card van iTunes, maar kan alleen met visacard, amax, of MasterCard betalen, kun je me helpen

Groeten nelis11

Bijdrager
    Yggdrasil

Heb je dit topic goed gelezen Nelis?

Gewoon een Gift Card kopen in de plaatselijke supermarkt, de code ingeven in de iTunes Store en je kunt apps kopen.

Bijdrager
    den elias

Betaal met creditcard en de code tik je in bij iTunes.

That’s it zoals “Yggdrasil” dat zei.
    Kijk anders maar op YouTube.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.