14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Barteijk

iPad en iTunes giftcard

Ik heb pad een Ipad aangeschaft en wil enkele apps downloaden. Kan dit in plaats van met een creditkaart (die heb ik niet) of click en buy, ook met een Itunes giftcard bij een Ipad? En kan ik hiermee ook gratis apps (zoals Skype downloaden? Wat gebeurt er met het saldo wat blijft staan als je niet alles opmaakt. Blijft dat een bepaalde tijd staan? Ik heb nog geen ervaring met deze giftcards.
    Kan je zo’n kaart ook bij resellers kopen of andere winkels?

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op deze vragen.

Met vriendelijke groet,

Bart

Bijdrager
    iMad

Bart,

Koop een iTunes gift card en je kan gewoon het nummer op je iPad invoeren en de Apps bestellen.

Saldo blijft gewoon staan en je kan het altijd aanvullen.

Steeds meer winkels verkopen iTunes gift cards, Media Markt / Stations / Tijdschrift winkels etc….

Bijdrager
    Barteijk

Imad, bedankt voor je antwoord.

Wellicht nog een overbodige vraag, maar kan je dan ook op zo’n kaart gratis apps downloaden?
    Ik wil sowieso Skype op de Ipad.

Met vriendelijke groet,
    Bart

Bijdrager
    iMad

Ja hoor geen probleem………….

Bijdrager
    Yaris

Die vraag heb je gisteren toch al gesteld, Bart?

Bijdrager
    Barteijk

Yaris, inderdaad, je hebt hartstikke gelijk. Stom. Ben op verschillende computers bezig geweest. Dat kan je beter niet doen. Dan raak je in de war. Heb verzuimd te kijken. Mijn excuses daarvoor.

Met vriendelijke groet,

Bart.

Bijdrager
    Yaris

Je kunt wel verschillende computers in gebruik hebben maar er is toch maar één One More Thing forum hoor. :smile:

Bijdrager
    imacbed

Ik heb een iPod Touch.
    Via internet heb ik een code van een iTunes Giftcard gekocht.
    Deze heb ik al voor de helft opgebruikt op mijn iPod Touch.

Nu heb ik een iPAD besteld en komt morgen.
    Heb ik daar een andere Giftcard voor te kopen of kan ik de andere helft opmaken op mijn iPAD?