10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    hasseltse huzaar

ipad en facebook

hallo
    mijn vrouw signaleert weer eens een probleem…….ALLES op internet functioneert op haar ipad.Alleen Facebook niet.Iemand een idee waar dat aan kan liggen?ik word gek van dat gezeur van haar PLEASE HELP!

Bijdrager
    Frank Visser

ik word gek van dat gezeur van haar

Hahahahaa. Mijn dag is weer gemaakt.
    Geen idee waardoor dat komt, Zelf merk ik wel dat op mijn iPad 3 Facebook ook wel is crasht. Het is gewoon een enorm zware app.

Bijdrager
    KarelWillem

Gaat het over de app, of de website?

Ik gebruik eigenlijk overal en altijd de website, en niet de apps.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

over de website

Bijdrager
    KarelWillem

En wat ‘functioneert’ er dan precies niet?

Opent de site niet, kan ze niet inloggen, of… ?

Bijdrager
    Niels

Cookies wissen

Bijdrager
    hasseltse huzaar

he tgaat ineens weer zonder dat ze iets gedaan/veranderd heeft………………..hebben jullie ook zo’n vrouw/vriendin die bij alles wat ze aanraakt eerst begint te zagen dat “dat doet het weer niet……” zonder eens EEN keer wat rond te kijken/vragen ALS het eens een keer zo is dat iets het niet doet……..kost wel zenuwen!Ook luisteren is een probleem!Wil binnenkort bij zo’n gehoortest winkel naar binnen om te vragen “Kunt U haar eens testen of er iets met het gehoor is…ze luistert echt voor GEEN CENT!!!”

Bijdrager
    hasseltse huzaar

ik weet dus niet hoe het komt dat het het weer doet..maar cookies wissen op de Ipad Hoe doe je dat?

Bijdrager
    KarelWillem

Instellingen > Safari > Wis cookies en gegevens

Bijdrager
    12345dan

Wat de gebruiker KarelWillem zegt is de beste oplossing.

Mocht het na dat incident nog steeds niet werken, kun je overwegen om da applicatie te installeren, mocht dat niet kunnen/werken, dan kun je altijd een andere browser gebruiken. Bij voorkeur Google Chrome, het verschil is bijna niets omdat alles gebaseerd moet zijn op Safari, maar soms werken zaken net iets beter op Google Chrome.

Mocht je al Google Chrome gebruiken en het werkt niet:
    Open ┬┤Chrome┬┤ >> Rechtsboven zie je drie liggende strepen (klik daarop) >> Instellingen >> Geavanceerd (subkop) >> Privacy >> Cookie/sitegegevens wissen >> Advies: Cachegeheugen wissen (verhelpt nog meer problemen).

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.