15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Bodevinaat

iPad downgraden

Ik heb mijn iPad geupgrade naar iOS 5. Helaas, in toenemende mate ondervind ik problemen, o.a. bij
    bij ING internetbankieren. De cursor wordt niet in het juiste veld geplaatst en betalingen doen lukt dus niet. Ook trage response bij intoetsen URL, lagging etc. Kan ik mijn iPad 1st generation downgraden naar iOS 4?

Bijdrager
    KarelWillem

Om te beginnen zou ik hem eens schoon herstellen vanuit iTunes.

Mijn iPad 1 vliegt met iOS 5, dus daar mag het echt niet aan liggen.

Voor wat betreft je ING-probleem:
    Die cursor-plaatsing heb je ook bij andere sites last van? Of alleen bij ING?
    Als het laatste het geval is, dan kun je gewoon een ander browser proberen.

Bijdrager
    Bodevinaat

Bij meerdere sites. De plaatsing van de cursor correspondeert niet met de veldposities. Bij intoetsen van een URL, na de 1e character, krijg je lagging. Traag reageren….

Bijdrager
    KarelWillem

Nou ja, dat is gewoon niet goed.

Dus fijn helemaal leegmaken en compleet herstellen die iPad.

iOS 5 moet simpelweg foutloos en snel draaien op je iPad 1.

Bijdrager
    Bodevinaat

Opgelost!

Bijdrager
    KarelWillem

In dergelijke gevallen is het wel handig om ook te vermelden HOE je het hebt opgelost.

Dan heeft iemand anders er ook nog wat aan.:wink:

Bijdrager
    Bodevinaat

Ehhh heel erg simpel…. harde reset…;-)

Blijkbaar werkte de schermcalibratie niet goed….

Bijdrager
    iRoyco

he, ik was aan het zoeken omdat ik precies het zelfde probleem had. een harde reset, dat is toch gewoon een keer helemaal uitzettten, toch? of moet ik dan de off button en home button inhouden?

Ik heb sinds ios5 last van lag tijdens typen en inderdaad ook ING klik boven de invulvelden! verder zo traag als iets tov voorheen…

Bijdrager
    Castelli

Er is een probleem met iOS 5 in combinatie met bepaalde websites.
    De internetbankierensite van ING is hier een voorbeeld van, evenals de KLM roostersite voor cabinepersoneel.
    Een simpele reset van je iOS 5 apparaat is helaas geen oplossing hiervoor.
    In eerste instantie lijkt alles te werken, maar als je drop-down menu’s of andere button’s wilt selecteren reageert Safari (en elke andere browser die ik geprobeerd heb) niet of met een raar grijs vlak boven de geselecteerde button.
    Het probleem zit dus dieper dan de browser in iOS 5. De implementering van Javascript of iets dergelijks.
    Maar wat is er nu precies veranderd sinds deze laatste update? Is er iemand die hier verstand van heeft, zodat we in ieder geval duidelijk kunnen krijgen wat er nou precies gebeurt?

Bijdrager
    StephenN

Ik heb hetzelfde probleem bij ING internetbankieren. Het is me zojuist wel gelukt een opdracht te versturen door de velden in een andere volgorde in te vullen en gewoon te gaan te tikken, terwijl de cursor niet in het juiste vakje knippert. Maar zo hoort het natuurlijk niet…
    Ik heb ook een harde reset gedaan, en het ook geprobeerd in een ander browser (iCab Mobile), maar dat maakte niet uit.

De vraag is: ligt het aan ING (of KLM, in het geval van Castelli) of aan Apple? En wat kunnen we er aan doen?

@Bodevinaat: weet je zeker dat de ING website nu bij jou hélemaal naar behoren werkt? Ik kan me niet voorstellen dat het bij wel werkt en anderen problemen melden….

Ben benieuwd naar de oplossing!

Bijdrager
    iRoyco

met een “herstel” zonder terugplaatsen van de back up, dus een schone iPad loopt ie vlot, maar het probleem bij ING blijft aanhoude. Geen zorgen, het is vervelend, maar bij de volgende update wordt het vast verholpen. het ligt niet aan ING, want dat werkte altijd prima en ING is niet de enige site met dit probleem

Bijdrager
    KarelWillem

Nee. Het ligt nooit aan de banken natuurlijk.:wink:

Bijdrager
    Afroman

Nee. Het ligt nooit aan Apple natuurlijk.;)

Bijdrager
    JJK

Iemand al een oplossing gevonden? Had opera geprobeerd maar die kan niet op de onderste knoppen duwen.

Bijdrager
    Lilian99

Hoi, vandaag via itunes op de pc een update! Het probleem lijkt opgelost! Gelukkig, kunnen we weer via ideal betalingen doen!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.