12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    McShamus

iPad DJ software

Hi All,

Gezocht, maar niet gevonden.

Ik ben op zoek naar DJ software voor de iPad die put uit een bestaande iTunes bieb en op hetzelfde netwerk plaatjes kan draaien.

Mijn 16G iPad kan onmogelijk mijn 100G muziek herbergen, dus wil ik een stukje software, a la Djay dat gebruik maakt van mijn bestaande library.

Bij voorbaat dank voor alle insight.

P.S. Airplay is eigenlijk een vereiste.

Moderator
    unSOUND
    Bijdrager
    KarelWillem

Ik vraag me altijd af wat mensen dan intypen als ze zoeken.

Je eerste gedachte is dan toch:
    DJ software iPad

?

En ja hoor: zie de links van unSOUND.

Bijdrager
    McShamus

Like I said: Gezocht, maar niet gevonden…

Géén van de (gevonden) links geeft echt een oplossing voor mijn vraag.

‘Het bestaat niet’ is ook een antwoord. Een klein beetje vertrouwen kan geen kwaad hoor.

Toch bedankt.

Bijdrager
    KarelWillem

De eerste de beste: djay?

? Direct access to iTunes music library

En nog een rijtje om mee te vergelijken:
    http://theappwhisperer.com/2010/12/03/top-10-dj-apps-for-your-ipad/

Bijdrager
    McShamus

De eerste de beste doet dus exact NIET wat ik vraag. DJay is prachtige software, maar het put uit de iPod library op de iPad zelf en niet uit een iTunes library op het netwerk.

Ik noem DJay notabene in mijn eerste post.

Bijdrager
    KarelWillem

De verwarring zit hem denk ik in het feit dat er ook een Mac versie van is.

I’m so sorry.:wink:

Moderator
    unSOUND

Het ging mij er dan ook ( deels ) om dat het niet de bedoeling is dat je een nieuw topic maakt voor dezelfde vraag. Je kunt dan beter jouw vraag in één van die relevante topics parkeren in plaats van nog een topic aanmaken, zo veroorzaak je alleen maar meer topics over hetzelfde, wat het voor de mensen na jou nog moeilijker maakt om iets te vinden…

Bijdrager
    McShamus

Ja, stel je voor dat je database te vol raakt.

Waarom zou ik niet een nieuw topic maken voor een unieke vraag? Ik heb GVD gezocht, en niet gevonden. Waarom moet ik door het woud van slecht lezende mensen om uiteindelijk de les gelezen te worden over hoe slecht mijn ‘topic’ was. Hou toch op!

Begrijp me niet verkeerd; ik draag OMT een warm hart toe, maar als ík het op m’n brood krijg omdat andere mensen gewoon een vraag niet begrijpen….

Nogmaals; ‘het bestaat niet’ is ook een antwoord.

Het bestaat dus gewoon niet. Zoveel is inmiddels duidelijk.

P.S. Nee, DJay remote of Osculator is niet wat ik zoek. Simpel, toch?

Slaap lekker, lieverds.;)

Moderator
    unSOUND
    McShamus op 13 mei 2012

Daar heeft het niks mee te maken. Als je meerdere topics maakt over hetzelfde onderwerp krijg je bij een zoekopdracht ook meer en meer topics als resultaat, wat in de regel mensen ontmoedigd om te zoeken, met nog meer topics over hetzelfde als gevolg, het sneeuwbal-effect dus.

McShamus op 13 mei 2012

Waarom zou ik niet een nieuw topic maken voor een unieke vraag?

Jouw vraag is niet uniek, hij is hetzelfde als de vragen uit de andere topics, jij hebt echter nog één aanvullende eis. En dan kun je dus gewoon het topic gebruiken en posten dat jij hetzelfde zoekt, maar als het kan met functie X er nog bij… Klaar.

Bijdrager
    McShamus
    unSOUND op 13 mei 2012
    McShamus op 13 mei 2012

Daar heeft het niks mee te maken. Als je meerdere topics maakt over hetzelfde onderwerp krijg je bij een zoekopdracht ook meer en meer topics als resultaat, wat in de regel mensen ontmoedigd om te zoeken, met nog meer topics over hetzelfde als gevolg, het sneeuwbal-effect dus.

Ah, je bedoelt zo’n zoek-opdracht die mij niet hielp, en dat ik daarom een nieuw topic startte.Zo’n zoek-opdracht?

Dus je wilt dat ik in een irrelevant topic uit 2010 een vraag drop welke nooit meer gelezen wordt?

Moderator
    unSOUND
    McShamus op 13 mei 2012

Dus je wilt dat ik in een irrelevant topic uit 2010 een vraag drop welke nooit meer gelezen wordt?

Yep. Want in tegenstelling tot wat jij denkt worden die topics wel degelijk gelezen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.