12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Benjamin3691

iPad connecting kit

Ik heb op me iPad 3 al me foto’s van de vakantie gezet. met de camera connecting kit.
    Nu wil ik die van mijn ipad op me pc zetten. dat werkt niet!!?
    kan iemand mij helpen?

Bijdrager
    100percentme

Op welke manier probeer je ze over te zetten? Via kabel? Of iets anders. En in welk programma?
    Iets specifieker graag

Bijdrager
    Benjamin3691

Met de kabel die ik erbij kreeg. gewoon kopieren. op windows 7.

Bijdrager
    Ni3l55

met windows kan je je iPad terug vinden bij “mijn computer” klik daarop en klik op de mapjes
    dan krijg je daar de foto’s te zien.

Bijdrager
    Benjamin3691

Dat probeer ik. en tot zover lukt het ook. Dan geeft de computer een fout aan.

Bijdrager
    Hansi2124

Voor anderen is het vaak wat duidelijker als ze ook de foutmelding weten…..
    :sealed:

Bijdrager
    KarelWillem

iPad Camera Connection Kit.

En in Windows 7 wordt denk ik elke foutmelding aangeduid als ‘Een fout‘.:lol:

Geblokkeerd
    HereIsTom

Ik gebruik de gratis Dropbox om foto’s en documenten van en naar mijn iPad te kopiëren :thumbsup:

Bijdrager
    Benjamin3691

Dankjewel!!
    Maar hoe werkt dat precies?

Bijdrager
    KarelWillem

Je installeert Dropbox.

Dat gaan we even niet voorkauwen; dat is duidelijk genoeg als je even naar hun site surft.

Vervolgens klik je in de voorkeuren: Enable Dropbox camera import aan.

Nu worden alle foto’s van aangesloten devices direct naar een Dropbox folder geïmporteerd.

Geblokkeerd
    HereIsTom

De Dropbox-app kan voortaan automatisch video’s en foto’s uploaden die je op je iPhone of iPad maakt.

Met het oog op dataverbruik kun je zelf kiezen of je alleen via een wifi-verbinding automatisch wilt uploaden of ook via 3G. Daarnaast mag je beslissen of je alleen nieuwe media of je complete media-bibliotheek wilt uploaden.

Beloning
    Fervente uploaders krijgen van Dropbox overigens een beloning: hoe meer je automatisch uploadt, hoe meer extra opslagruimte je krijgt. Je kunt maximaal 3 gigabyte extra opslagruimte krijgen door gebruik te maken van de nieuwe functie.

Galerij
    Ook nieuw: Gallery, oftewel de galerij. Hier vind je alle foto’s die op Dropbox hebt geplempt zodat je ze gemakkelijk kunt bekijken. Je favoriete foto’s kun je taggen en downloaden naar de fotorol.

Meld je eerst aan op Dropbox, installeer het op je computer, download dan de Dropbox App voor op je iPad en iPhone en uploaden maar :thumbsup:

Bijdrager
    Benjamin3691

Het is gelukt!!
    Bedankt!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.