9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Igor44

iPad case dichtdoen..

Klinkt als (en is) een belachelijke vraag, maar hoe werk je de flap binnenin de iPad case van Apple zelf weg? als ik hem helemaal om met een hoek onder de iPad vouw, gaat de grote klep niet goed dicht..

Bijdrager
    Willemse

Weet je zeker dat je iPad er helemaal in zit?
    Ik weet dat ik er “vrij veel kracht” op moest zetten om hem helemaal door te schuiven…
    De flap kan er vervolgens gewoon in en de case sluit netjes aan.

Bijdrager
    Lapdog

Staat op de zak die om de case zat.

Bijdrager
    Yaris

En als je die zak al hebt weggegooid?

Bijdrager
    HappyTurtle

Dan staat het er nog steeds op…:innocent:

Bijdrager
    Igor44
    Willemse op 29 september 2010

Weet je zeker dat je iPad er helemaal in zit?
    Ik weet dat ik er “vrij veel kracht” op moest zetten om hem helemaal door te schuiven…
    De flap kan er vervolgens gewoon in en de case sluit netjes aan.

De iPad zelf zit er goed in. De flap die ik bedoel is niet de grote voorkant flap maar het kleine flapje binnenin, op de zak staat inderdaad een vaag plaatje dat je het onder je iPad moet vouwen zeg maar, maar als ik dat doe gaat de grote buitenflap niet lekker dicht. Beetje vage uitleg, maar hopelijk is het duidelijk. Hoe doen jullie dit?

Bijdrager
    HappyTurtle

Net als dat Willemse zegt: de Ipad flink aanduwen / de case er helemaal overheen trekken.
    Vervolgens kun je de flap om de zijkant van de Ipad vouwen en sluit de case prima.

Bijdrager
    Igor44
    HappyTurtle op 29 september 2010

Net als dat Willemse zegt: de Ipad flink aanduwen / de case er helemaal overheen trekken.
    Vervolgens kun je de flap om de zijkant van de Ipad vouwen en sluit de case prima.

Damn! Dat ik dit niet eerder zag.. Bedankt, hij zit nu prima!

Bijdrager
    Lapdog

Precies dat stond ook op de tekening.;-)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.