7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    hub03

ipad blokkeert

men nieuwe 16 gb wifi start niet meer na ik een jb wou installeren
    enkel logo verschijnt en reset werk niet
    ben ten einde raad

Bijdrager
    jamesfrombelgium

misschien kan je het volgende proberen: open ITunes sluit de Ipad aan op de computer klik op de naam van uw Ipad waardoor je in het menu terecht komt in het tapblad overzicht moet je nu normaal zien staan Herstel als je daar op klikt moet ITunes automatisch het herstel van uw Ipad starten. als dat niet lukt vrees ik dat je hem zal mogen terug brengen naar de winkel aangezien de problemen zijn begonnen met een jb ben je dus hoogst waarschijnlijk uw garantie kwijt:cry:

Bijdrager
    SunKeeper

Niet alleen hoogstwaarschijnlijk, dat is een feit.

Als je met een jailbreak wilt klooien: snap waar je mee bezig bent, begin er anders niet aan.
    En houd het aankoopbedrag achter de hand voor het geval het fout loopt, want de kans bestaat dat je een nieuwe moet kopen als de huidige om zeep geholpen is.:smile:

Bijdrager
    maclover111

Dat is wel heel overdreven!!
    Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zijn IOS device zo kapot gemaakt heeft dat zelfs een reset geen uitkomst meer bood.

De garantie vervalt inderdaad wanneer je met een jailbreak aan de slag gaat, maar dit is gewoon weer op te lossen door de jailbreak van het apparaat af te halen.

Je beschrijft dat je de iPad al gereset hebt, via welke manier ?? iTunes ??

Wellicht zou je de iPad in DFU of Recovery mode kunnen zetten om deze zo te herstellen.

DFU mode Handleiding:

1. Verbind de iPad met de computer
    2. Zorg dat het apparaat uit gaat. (De power button ingedrukt houden. Eventueel de home button ook eventjes. Zodat het scherm uitgaat!)
    3. Zet het apparaat aan door de power button en de home button beide ingedrukt te houden.
    4. Laat na 10 seconden de power button los!! (De home button niet!!!)
    5. Het Apple logo zal ondertussen op het scherm verschijnen. Trek daar niks van aan!
    6. Wanneer je alle stappen goed doorlopen hebt, zal het scherm van de iPad zwart worden en verschijnt er in iTunes een melding dat er een iPad in herstel modus is gevonden. Nu kan je de home button ook los laten.

Recovery Mode handleiding:
    http://support.apple.com/kb/HT1808?viewlocale=nl_NL

Bijdrager
    hub03

alvast dank voor deze reactie
    heb namelijk getracht te resetten power en home knop tegelijk ook al eens home knop vastgehouden
    maar logo blijft van apple
    ben der niet goed van maar hopelijk komt der een oplossing

Bijdrager
    hub03

bedankt
    maclover is gelijk je schreef
    hij werkt terug bedankt

Bijdrager
    Ka

Hallo Maclover 111,

Hoewel ik een ander probleem had, heeft jouw oplossing DFU mij ook geholpen!

Dank!!!!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.