6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    ramrod

[opgelost] iPad bedrijfs lock verwijderen

Net een IPad Pro 9,7″ 128Gb van de zaak gehad , de zaak heeft er een aantal Apps opgezet en daarna de IPad gelocked ,zodat ik er zelf geen Apps meer op kan zetten .

Om toch wat eigen apps er op te zetten wil ik de IPad dus ontdoen van die bedrijfs lock .

Is dit zelf en nog een beetje eenvoudig te doen of is dat meer werk voor een gevorderde ?

Thx

Moderator
    Raymon Mens

Over het algemeen zijn deze enterprise locks erg goed, omdat het in iOS is geĆÆntegreerd. Het is geen laagje dat je er gemakkelijk af kunt halen ofzo.

Bijdrager
    Moriarty

Als het gaat om een DEP lock met een MDM gemanaged device, dan zal je via hetzelfde bedrijf de DEP eraf moeten laten halen.

De MDM is er om op grotere schaal apps uit te rollen over meerdere apparaten.

In dit geval moet de DEP eraf voordat je er iets mee kunt, tenzij de systeembeheerder je toegang geeft tot meer opties.

DEP is eenmalig te verwijderen van devices waarop het ‘actief’ is.

Bijdrager
    ramrod

Ok thx , wordt lastig dus , jammer

@S ,

Ja kan beter niet reageren als zo als zo vaak niet zinnigs te zeggen hebt

Bijdrager
    ramrod

Ik stel een vraag voor hulp ,dat antwoord van jou is alleen maar om schijt lollig proberen over te komen maar heeft op mijn vraag geen enkele betrekking ,neem een voorbeeld aan de 2 reactie’s die er wel toe doen , zo’ vreemde vraag is het dan blijkbaar ook weer niet .

Kijk eens bij je andere reacties hier op OMT , allemaal dit soort reacties waar niemand iets mee kan , misschien moet je een hobby gaan zoeken

Moderator
    Night

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.