5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Gastonw

iPad + Barcodescanner via USB

Beste OMT-ers,

Momenteel heb ik via een web-app kassasoftware draaien op m’n iPad. Het gaat om een iPad van de generatie voor de iPad Air. Nu heb ik hier voor het scannen van barcodes een bluetooth scanner op aangesloten, maar dit werkt niet optimaal. Nu las ik dat je via de camera connection kit een barcode scanner kan aansluiten, mits dit gebeurt via een powered USB hub.

Ik vroeg me af of mensen hier ervaring mee hebben met welke USB hub hiermee werkt en/of er nog andere haken en ogen aan zitten?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Bonte

Kun je de iPad camera zelf hier niet voor gebruiken?

Deze krijgt nu geen goeie reviews maar de camera is alvast meer dan goed genoeg hiervoor.

https://itunes.apple.com/nl/app/barcode-scanner/id336944062

Bijdrager
    wouter57

1001 mogelijkheden. Je had gewoon niet de goede keus gemaakt. barcode scanner.

Bijdrager
    Gastonw

Bedankt voor de reacties. Heb het gewoon even geprobeerd, werkt meer dan prima!

Bijdrager
    poopoo

hallo allemaal

ik zit met een vergelijkbaar probleem. Ik heb ook een kassasysteem in de cloud (Shopify pos) en wil een USB receipt printer ( Star TSP100) (met kassalade die hierop is aangesloten) en een USB barcode scanner op mijn iPad aansluiten. Van de printer weet ik dat het mogelijk is met een Apple Airport, maar ik vraag me af of ik er dan ook nog de USB barcode scanner (datalogic Heron) op kan aansluiten.

Iemand die me hiermee kan helpen?
    Thanks
    Steven

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.