3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    ReneSegers

IPad apps verslepen

Sinds zaterdag trotse bezitter van een iPad 2, maar denk een ‘bug’ ontdekt te hebben: iedere keer als ik een app download en hem wil verplaatsen naar de eerste pagina (daar is nog genoeg ruimte) lukt dat niet. Bij het verslepen blijft de app hangen en komt na een seconde of 2 weer terug op pagina 2 waar hij automatisch neer is gezet na de download.

Ik ben toch niet van plan om bij iedere app-download m’n iPad aan iTunes te moeten hangen om de apps te rangschikken.

Iemand bekend met deze ‘bug’?

Bijdrager
    EditadoMundial

Ik hebben een soort van zelfde probleem soms. Als ik een app versleep naar 1 andere pagina, dan kan kijken het net alsof er twee gangetjes zijn waar ik alleen door heen kan. En niet overal door het scherm heen. Toen ik eenmaal weet waar ik hem het beste kon verslepen hebben ik hier geen probleem meer bij gehad.

Bijdrager
    ReneSegers

Ik hebben een soort van zelfde probleem soms. Als ik een app versleep naar 1 andere pagina, dan kan kijken het net alsof er twee gangetjes zijn waar ik alleen door heen kan. En niet overal door het scherm heen. Toen ik eenmaal weet waar ik hem het beste kon verslepen hebben ik hier geen probleem meer bij gehad.

Ja dat lijkt het bij mij ook te zijn, gisteren lukte het ineens. Maar waar die ‘gangetjes’ precies zitten weet ik nog niet…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.