6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    iPodzz

iPad apps verdwenen/onzichtbaar op iPad

Hallo,,

Op mijn iPad (32GB Wi-Fi only nieuwe iPad) zijn na het uit en aanzetten een hoop apps verdwenen.
    Ook als ik in de App Store kijk kan ik op open klikken, maar dan opent ie hem niet, opnieuw installeren heeft dus ook geen zin.
    Dit is bij een hoop fotografie apps gebeurd, iTranslate, Wikipanion, Apples Podcast app en ik denk nog wel meer waarvan ik het niet weet.
    Ik heb iOS 6 beta 4, maar dan nog vind ik dat dit nog niet mag gebeuren.
    Ik heb hem erna al een keer opnieuw aangezet, maar nog steeds zijn ze weg.
    Wat kan ik doen?

Groetjes Mathijs.

Bijdrager
    KarelWillem

Wat kan ik doen?

De beta er af knallen, en het nog eens proberen.:lol:

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    iPodzz op 03 september 2012

Ik heb iOS 6 beta 4, maar dan nog vind ik dat dit nog niet mag gebeuren.

Hoezo? Jij test software voor Apple uit om mogelijke bugs te vinden, hier is er eentje, dus meld het aan Apple.

Als je een beta installeert moet je niet verwachten dat alles 100% werkt. :slant:

Bijdrager
    iPodzz

@KarelWillem En als ik dat niet wil, je bent wel veel grapjes aan het maken hè! :sarcastic:

@JeroenJK
    Maar het is al de 4e beta, dan moet het al wel véél beter werken.

Kan ik anders de apps verwijderen via iTunes opnieuw installeren?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Als je je iPad synchroniseert met iTunes zouden ze wel terug moeten komen ja.

En meld de bug aan Apple.

Bijdrager
    BasiX
    iPodzz op 03 september 2012

@KarelWillem En als ik dat niet wil, je bent wel veel grapjes aan het maken hè! :sarcastic:

@JeroenJK Maar het is al de 4e bèta, dan moet het al wel véél beter werken.

Kan ik anders de apps verwijderen via iTunes opnieuw installeren?

Hoezo grapjes? Als je de bèta test ben je blijkbaar developer. En dat zou betekenen dat je ook toegang hebt tot het Apple Developer Forum. Daar is het mogelijk om al je problemen te bespreken, niet hier. Sterker nog, dat mág niet.

En je argument “dat het al de 4e bèta is en het dan wel al veel beter moet werken” gaat natuurlijk ook nergens over. Bèta is bèta, en als je geen developer bent hoor je daar niets mee te maken te hebben. En al helemaal niet gaan zeuren als er iets niet werkt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.