9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Bman

iPad Air kopen

Wil zo snel mogelijk iPad air Space gray 16 GB + 4G kopen online. Waar en wanneer?
    Alvast heel erg dankbaar. Eventueel ook morgen naar school in Utrecht (stad) halen? Waar? Mijn dank is groot en eeuwig.

Bman

Bijdrager
    MFaiq

Waarom ga je morgen niet langs de apple store in Amsterdam, als je toch naar Utrecht naar school gaat kun je toch een half uurtje reizen naar Amsterdam.
    Als je hem per se morgen wilt, is dat je beste kans. Je kan het ook proberen bij apple resellers, maar ik weet niet of zijn al vanaf morgen kunnen leveren.

Geblokkeerd
    Anoniem

Even gezocht op “APR iPad Air”; kwam een uitgebreid artikel tegen over de beschikbaarheid op die dag. Succes!;)

Bijdrager
    ramrod

@ Bman

Wat klink je paniekerig en overdreven , het gaat om een IPad niet om iets wereld schokkends , je denkt dat ze er na morgen niet meer verkocht zullen worden ……

Bijdrager
    Bman

Paniek en overdreven is mijn ding…
    En bedankt allemaal! Hier heb ik wat aan!

Bijdrager
    Rolandvbalen

Koop hem anders gewoon bij A-mac utrecht! Daar zullen ze hem vast op voorraad hebben! en je hebt meteen 3 jaar garantie!

Bijdrager
    ChrisMax

Ik ben vandaag langs geweest bij iCentre Dordrecht. De verkoper daar wist mij te vertellen dat het zeker de moeite waard is om morgen in de rij te staan. Hij kon helaas niks zeggen over de voorraad. Ik ga het wel proberen! De vorige launch met de iPad Retina (3rd Gen) was een groot succes daar. Altijd goed geholpen als het gaat om service. Een winkel waar veel andere APR’s nog van kunnen leren. Ook de gratis trainingen die ze geven zijn leuk om aan deel te nemen.

Bijdrager
    shai

Denken jullie dat er morgen rond 2 uur nog ipad’s zijn in de Apple store in Amsterdam ?

Bijdrager
    ramrod

Nee , niets meer alleen nog in Beerta na 14:00……

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.