6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    shai

ipad air kopen

denken jullie dat als je morgen rond 2 uur naar de apple store in Amsterdam gaat dat er dan nog genoeg voorraad is voor de ipad air?

Geblokkeerd
    Anoniem
    Bijdrager
    SponZz

Vreemd net een Ipad Air via Internet besteld waar de geschatte levertijd op ‘binnen 24 uur’ staat, geven ze bij de ontvangstbevestiging aan dat hij pas dinsdag wordt geleverd.
    Bummer:(

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@SponZz

Dat probleem is er al jaren bij Apple, levering binnen 24 uur, ze suggereren iets wat door de klant anders word uitgelegd..

Ze bedoelen in 24 uur klaar om te versturen, het versturen en thuis bezorgen kan dan nog wel 2 of 3 dagen in beslag nemen..

Ik zie zojuist dat ze hun leven hebben verbeterd, jaren over gedaan…., er staat nu “klaar voor verzending binnen 24 uur”

Misschien kan je beter bij de MediaMarkt bestellen, 6 euro goedkoper en de volgende dag in huis…..daar kan dus wel binnen 24 uur in huis.

Bijdrager
    SponZz

Ja, ik ging er een beetje vanuit dat als ik de iPad bij Apple bestelde, hem dan snel in huis te hebben.
    Had ik meer de tijd genomen had ik kunnen zien dat er voldoende voorrad is, helaas, ik zal nog een paar dagen geduld moeten hebben.

Bijdrager
    SunKeeper

Ze gaan ervan uit dat je zo verbluft bent van het product, wow amazing great groundbreaking exciting tremendes gorgous etc. dat levertijd en prijs totaal vervagen.
    :D

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.