16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Reg

Ipad air heeft de geest gegeven

Beste,
    Wij kunnen de ipad niet meer aanzetten, toestel is een maand oud
    Gister wel nog de toegangs code afgezet, is dat nu een reden ,
    Heeft iemand raad ?
    Thx

Bijdrager
    Niels

Langs de Apple Store, APR of Apple Care bellen (bij deze laatste optie heb je binnen 1-2 dagen een nieuwe thuis gestuurd, mits je een credit card als borg hebt).

Bijdrager
    Absrnd

even aan de oplader hangen, en een uurtje of zo met rust laten.
    dit gebeurd soms als deze bijna leeg is, en dan schakelt de iPad uit en kan niet meer aangezet worden totdat er weer wat fut in zit:)

Bijdrager
    Reg

Hij was voor 100 % opgeladen

Bijdrager
    AppelJuice

Heb je al de aan/uit knop bovenop en de homeknop ongeveer 10 seconden tergelijkertijd ingedrukt gehouden?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Probeer hem eens geforceerd te herstarten: druk de aan/uit-knop en homeknop tegelijkertijd in tot het Apple logo verschijnt. Als hij na 20 seconden nog niets doet gewoon weer even aan de oplader hangen en een paar uur laten liggen.

Herkent de computer de iPad als je hem aansluit?

Bijdrager
    SunKeeper

Ik vindt niet precies de woonplaats, maar Amac Roosendaal of Apple Store Oberhausen is een optie ‘even’ naartoe te gaan. Voor zover dit mogelijk is uiteraard.

Als normale bediening niet mogelijk is, inpakken en wegwezen naar de winkel voor garantie. Laat ze hem daar maar eens aanzetten.:)

Bijdrager
    Reg

Oke is gelukt !!.
    Thx

Bijdrager
    Absrnd

Misschien kan je voor de volledigheid even aangeven welke van deze top reacties gelukt is, wie heeft gewonnen:)

Bijdrager
    GoeieDag

Als je nou je beroep bij je profiel zet, zorg dan dat je communicatievorm daarmee overeen stemt. Want zoals je het nu doet, is het behoorlijk knudde!

Bijdrager
    SunKeeper

Komt een man bij de huisarts: ”Dokter, ik heb mijn geest gegeven.”
    :lol:

Bijdrager
    Martin55

Huisarts is toch een hobby?
    Dus iets dat je niet beroepsmatig maar alleen in huiselijke kring doet?:)

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Huisarts? Zo lang moeten studeren om dan niet eens zonder fouten te kunnen schrijven.
    Ik gok op een hulpje in het dierenasiel met een meerderwaardigheidscomplex.;)

Bijdrager
    bartb112

Wat een geneuzel over typefouten, stijlfouten. Het gaat er toch om dat er iemand geholpen wordt.
    En niet iedereen is proffessor Nederlands. Mensen met dislexie komen ook in dit fora’s dus stop eens een keer met dit gezeur.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ag jah. Warom sgrijfe wu nie soals wu da hooruh is lekke makkeluk.

Bijdrager
    Martin55

@bartb112,
    Je hebt gelijk als het alleen over typefouten zou gaan, echter was de TS (hacky) reeds geholpen met zijn probleem, en daarna is hem gevraagd wat precies de oplossing was (dat is namelijk voor alle lezers van dit forum het meest interessant).
    Hierop geen enkele reactie meer van de TS.
    Vervolgens viel het op dat deze TS in zijn profiel heeft staan dat hij “huisarts” is, als je dan kijkt naar zijn schrijfstijl, dan kan je moeilijk geloven dat we hier te maken hebben met iemand van universitair nivo. Ik persoonlijk vind het dan eigenlijk zielig.:oops:

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.