7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    dino84

Ipad Air dood na update ios7.1

Hoi,

Gisteravond wilde ik mijn ipad air (16gb wifi) updaten. En tijdens het updaten kwam er geen beeld meer. Heb het een half uur laten liggen. En daarna geprobeerd aan te zetten en dat ging niet. Ook lukt een hard reset niet of op DFU-mode te zetten.
    Iemand een idee of en hoe ik dit kan oplossen?

En heb het via A-mac gekocht, en daar zal het dan waarschijnlijk opgestuurd worden (ter reparatie).
    Denken jullie als ik het langsbreng bij de officiƫle apple store in Amsterdam dat het gelijk wordt omgeruild als het idd blijkt dat de ipad het niet meer doet?

Alvast bedankt voor alle reacties!

Bijdrager
    TKroon

De DFU-mode zou moeten werken. Is hij niet toevallig leeggelopen tijdens het updaten (geen lader aangesloten?). Ik zou hem eerst een half uur aan de lader hangen, dan de DFU-mode nog een keer proberen en via iTunes herstellen. Mocht dit nog niet werken kunnen ze bij de Apple Store vast een goede oplossing voor je bedenken.

Bijdrager
    Frank Visser

@thomas,

Een Apple apparaat updaten gaat alleen via stroom, of als je meer als 50% batterij hebt. De iPad air heeft een gigantisch goede accu en zal 100% niet leeglopen tijdens zo’n update. Als het met geen mogelijkheid aan gaat, ook niet in DFU mode is er gewoon een defect. Terug naar de winkel dus.

Bijdrager
    dino84

heel de dag vandaag aan de lader geweest….krijg m nog steeds niet aan…
    ik ga morgen langs de apple store in amsterdam. ben benieuwd of ze er wat mee kunnen, en zo niet hopelijk krijg ik gelijk een nieuwe mee:-)

Bijdrager
    Hermanko

Het zou kunnen dat er niet genoeg vrij ruimte voor de iOS 7.1 update was.
    Gooi veel er af, gekochte apps kan je later vrij terug laden.
    Ik had dit en alles ging na ruimte te hebben gemaakt perfect.

Bijdrager
    Gerd

Als er niet genoeg vrij ruimte is, kun je de update niet eens downloaden en installeren..
    En als de iPad met geen mogelijkheid aan gaat, kun je er ook niks afgooien…

Bijdrager
    pruus

Ik vond hier nog een link met een mogelijke oplossing. Het komt vaker voor dus….
    http://osxdaily.com/2014/03/11/ipad-air-low-memory-crash-fix/

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.