6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Kazoe

Ipad Air accu opgezwollen.

Beste allemaal,

Ik heb een ipad air 2 van de mediamarkt met een probleem, de laatste tijd merkte ik bovenaan mijn scherm dat mijn scherm niet vast zit aan de ipad maar los zit. De grootte van de opening is 1 mm. Ik heb hem niet laten vallen en dergelijke dus zal de batterij wel opgezwollen zijn. Verder werkt allee prima maar op de bobbel (door de opening) is er een plekje in mijn scherm dat raar doet (als je het daar aanraakt). Alsof er een druppel in je scherm komt. Hij is minder dan een jaar oud dus valt hij nog onder de garantie. Is het de moeite waard om een reparatie aan te vragen bij de apple store of niet? Ben bang dat hij meer opzwelt en de scherm dan breekt en zo ook mijn ipad :(.

Moderator
    Night

Altijd laten vervangen. Het zal nooit minder worden; altijd erger. Afgezien van de mogelijke gevaren van lekkage, of zelfs brand.
    Zo’n prachtig stuk electronica hoort gewoon perfect te zijn. Zo niet? Terug ermee!

Bijdrager
    Hyrax

Ga langs bij de Apple Retail Store of een serviceprovider. De iPad zal wel geswapt worden.

Bijdrager
    Kazoe

Ben langs de apple store geweest en ik krijg binnenkort een nieuwe! Is dit een refurbished of daadwerkelijk een niewe?

Bijdrager
    Victor96

Dat is niet te controleren. Maar refurbished (of eigenlijk re-manufactured) is net zo goed, zei het niet nieuwer en beter dan een ‘nieuwe’.

Bijdrager
    makasa

Er is dacht ik een uitspraak dat Apple geen refurbished mag geven maar een nieuwe moet aanbieden. Maar ik heb ooit een refurbished gekocht en dat heeft tot op heden niet tot een probleem geleid. Uiterlijk was deze gewoon nieuw.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.