6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    wouters97

iPad air 2 WiFi problemen

Goedenavond,

Ik ben sinds een week de eigenaar van een iPad air 2, maar sinds kort heb ik last van erge WiFi problemen, ik kan de delta TV ( tv kijken via internet) niet meer gebruiken, na zon 10 seconden loopt de stream vast, en ook 1080p op YouTube is niet te doen, ik hen de iPad al volledig overnieuw geïnstalleerd, dat helpt niet.. Op mijn vorige iPad (air 1) kon ik deze dingen zonder problemen doen, het licht ook niet aan mijn netwerk aangezien ik op mijn gsm en laptop deze apps/websites wel kan gebruiken ! Waar kan dat aan liggen en hoe kan ik dat verhelpen ?

Alvast bedankt

Edit; speedtest ; 33 MB down 5 MB up

Bijdrager
    Douwie

Wij hebben vandaag ook onze iPad air 2 binnengekregen maar vooralsnog heb ik geen problemen ervaren.. Ik zal er eens op letten.

Speedtest: ~105 MB down, ~85 MB up.

Bijdrager
    Thunderball

Hoi,
    Ik heb ook een Air 2 en sinds IOS 8.0 is de WIFI behoorlijk traag. De update naar 8.1 lijkt een beetje geholpen te hebben. Met IOS 7 nooit problemen gehad. Dat vastlopen maar dan met de Ziggo app heb ik ook. Gelukkig ben ik al jaren een Apple fan en heb er vertrouwen in dat Apple binnenkort met een update komt. Ik heb overigens nu wel geleerd, dat ik de volgende keer bij een grote update eerst maar eens “de kat uit de boom kijk”.
    Er staan her en der wat trucjes op intranet die je kunt proberen, van wifi instellingen op de iPad herstellen tot aan het aan en uit zetten van de iPad. Ik lees eigenlijk nergens “de echte oplossing” die bij iedereen werkt. Kortom de Air2 is gewoon een onwijs apparaat en ja IOS 8 is nog niet perfect. Als je even googled op wifi problemen ios 8.1 ipad etc, kom je ze vanzelf tegen.
    Succes!

Bijdrager
    Afroman

Had de Air 2 8.0? Volgens mij werd die met 8.1 gelanceerd.

Bijdrager
    Thunderball

Hoi,
    Klopt! Maar ik merkte het al op Air1, die had ik ook al geupdated naar ios8.1. Het zou nu waarschijnlijk een bug zijn die erin is gekomen tijdens het updaten en er in is blijven zitten na het restoren via iTunes van de inhoud van de Air1 naar de Air2. Wat ik nu zou moeten doen weet ik ook niet precies. Wie tips heeft? En echt nog steeds tevreden hoor!

Bijdrager
    Kees123

YouTube op 1080p werkt sowieso niet! Ook op mijn iPhone 6 Plus is het bijna geen doen, dit heeft met de YouTube app zelf te maken. Andere YouTube clienten doen 1080p zonder wachttijd.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.