11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Meneerkaka

ipad afsluiten

hé. ik heb al een tijdje een ipad air, maar omdat deze van mij is,
    maar dit de enige ipad is in het gezin, willen meer mensen hierop,
    ik vroeg me af of er een manier is om 1 app te openen, bijvoorbeeld die van de NOS, zodat mijn vader die kan gebruiken
    maar om terug naar het home-screen te gaan, of een andere app te openen, een wachtwoord of iets dergelijks voor nodig is,
    zodat ik met een gerust hart mijn ipad kan afstaan en weet dat niemand zomaar aan andere apps kan komen, zoals facebook,
    want dit is namelijk wel privé,

is hier een mogelijkheid voor binnen ios, of iets van een app ofzo?

Bijdrager
    Robbie122

Helaas is het niet mogelijk in iOS om meerdere accounts aan te maken of wachtwoorden op applicaties te zetten.

Bijdrager
    Targaryen

Goede afspraken maken goede vrienden is het eerste wat bij mij opkomt.

Ik gebruik wekelijks de iPad van m’n schoonvader, ik check het nieuws, surf wat op het web… Maar ik ga heus niet in z’n e-mails zitten snuisteren. Kunnen jullie geen duidelijke afspraken maken? Volgens mij is er trouwens een optie in iOS waarmee je ‘ouderlijke voorziening’ kan inschakelen. Je kunt geloof ik je Mail voorzien van een wachtwoord.

Bijdrager
    Meneerkaka

ja, apspraken begint het mee, maar ja.. je weet het niet,
    vaders zijn soms erg nieuwsgierig;)

Bijdrager
    Meneerkaka

maar een bepaalde app die zoiets kan doen is er ook niet voor?

Bijdrager
    Targaryen

Je kunt iOS jailbreaken en dan kiezen voor een tweak die een bepaalde map kan voorzien van een slot. Dan zet je alle apps die jij wil afschermen in de map. Maar als je nieuw bent in de wereld van Apple apparaten raad ik je ten stelligste af om te gaan klooien met een jailbreak.

NB: Een zin begint met een hoofdletter!;)

Bijdrager
    Verdult

misschien met guided acces. Ik heb er nog nooit mee gewerkt, maar het zou misschien kunnen.

Bijdrager
    Beech

Met Guide acces gaat dat. Je kunt dan één App beschikbaar stellen en bepaalde delen van het scherm ongevoelig maken.

Bijdrager
    Meneerkaka

thx, iedereen het is gelukt

Bijdrager
    SunKeeper

Ook wel bekend als SAM, Single App Mode.

Bijdrager
    KarelWillem

Of Kiosk Mode.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.