12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    SteveBolinde

Ipad Accu

Hallo,

Ik heb 2 maanden geleden een iPad 3 aangeschaft, en er geen echte problemen mee gehad.
    Nu is het de laatste tijd zo, dat als ik de iPad aan de lader heb en ik hem gebruik, de iPad gewoon leegloopt. (hij geeft wel aan dat hij oplaadt, maar doet dit niet procentueel gezien)
    Als ik hem niet gebruik laadt hij wel gewoon op.
    Is dit een fout in de hardware?

Bijdrager
    RamonV

nee dit hoort zo,

Geblokkeerd
    HereIsTom

Inderdaad laadt de accu bijna niet als je ‘m gebruikt omdat hij meer gebruikt dan dat hij laadt.

Het beste is om ’s nachts de accu op te laden dan heb je overdag altijd een volle accu.
    Om de status van de accu en het laden te zien kun je de gratis App Battery Doctor HD gebruiken.

© http://www.iPadforum.tk

Bijdrager
    SunKeeper

Kan er niet normaal worden geantwoord?:slant::slant:

Het beste is zo snel mogelijk terug naar je aankooppunt en het probleem laten zien. Dan kan het onder garantie worden opgelost.

Wanneer de beschreven situatie zich voordoet met de bijgeleverde lader, zal deze waarschijnlijk defect zijn en niet genoeg voeding geven. Maar laat je aankooppunt het oplossen onder garantie!:smile:

Bijdrager
    taxandria

@sunkeeper,

Het eerst gegeven antwoord is volgens mij juist hoor. De iPad neemt inderdaad meer energie als deze actief is dan dat de lader kan geven! Het moet natuurlijk niet om buitensporige ‘leegloop’ gaan maar je kunt er ook niet vanuit gaan dat de iPad oplaad tijdens gebruik. ’s Nachts aan de lader dus.

Hoe snel loopt ie leeg en welke app draai je op dat moment?

Bijdrager
    JesseV
    HereIsTom op 14 september 2012

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Link verwijderd.[/mod]
    Snap je nou echt niet dat je dat gespam van je hier niet toegestaanis, je hebt er zelfs een ban voor gehad.

Bijdrager
    MBPuser

Ik ben het hier niet mee eens. Regelmatig gebruik ik m’n iPad als hij aan de lader hangt (b.v. met poker) en dan laad hij altijd op, niet zo heel snel maar hij laad zeker op tijdens gebruik. Ik zou er lekker mee terug gaan, je hebt toch garantie.

Bijdrager
    SanderTreur

Gebruik je niet per ongeluk een iPod of iPhone lader? Die dingen zijn maar 5W en de iPad lader 10W.

Bijdrager
    jesper211232

Lol echt, en is het dan het USB-dock kabeltje, of dat kastje wat tussen de USB en de net stroom zit?
    welke is hoort bij de iphone en welke bij de ipod toch niet het kabeltje?

Bijdrager
    SunKeeper

Ik snap echt geen zak van de post hierboven.

Bijdrager
    MBPuser

jetser90210 heeft zojuist z’n eerste biertje ever gehad zo te zien:cool:

Bijdrager
    Applemonster

als je een app ofzo met veel werkgeheugen draait daar kan hij niet tegen opladen maar als je bijvoorbeeld op twitter zit hoort dit niet zo te zijn

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.