8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    dsmi

iPad aansluiten op TV

Hallo allemaal,

Wil graag mijn Ipad aansluiten op de TV om beelden en foto,s te bekijken. Heb een Composietkabel van Apple gekocht maar geen beeld.
    Heb de kabel meteen weer terug gebracht en nog gevraagd waarom het niet werkte maar ze konden geen oplossing geven .

Ook nog even aangesloten op mij Onkyo AV versterker om te proberen of ik wel de muziek kon afspelen en dat werkte wel .

Weet iemand een oplossing ??

Groeten,
    Danny

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

De Apple-composite kabel is gemaakt voor de iPod, niet de iPad. Voor de iPad is er wel een iPad VGA adapter. Ik denk dat de pinout anders is.

Bijdrager
    Sanjeev
    Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb hier de iPad aan de tv met een ordinaire iPod kabel van de Chinees.
    Dat werkt probleemloos.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Zat het gele stekkertje niet per ongeluk in de rode/witte plug?:razz:

Bijdrager
    jerome

Niet alle programma’s op de iPad ondersteunen VGA uit.

Bijdrager
    jerome

Volgens mij zijn er 2 versies van die composite set waarvan alleen de meest recente met de iPad werkt, weet niet 100% zeker maar volgens mij werkt de MB129ZA/B wel en de MB129ZA/A niet. Dat vertelde een verkoper me toen ik die van mij kocht, en die (de B variant) werkt prima ! Ik heb ook de ipad naar vga en die doet het ook mits de App een extern scherm ondersteund. Heb hem op vakantie ook gebruikt met een ipod, en die aangesloten op een tv in een vakantiehuisje. Erg fijn bij slecht weer.

Bijdrager
    dsmi

Heren,

Bedankt voor de reaktie,s. Ik ga het e.e.a. uitproberen.
    Waffle het stekkertje zat goed hoor :yum:
    Als Airplay alles gaat ondersteunen is het probleem denk ik opgelost maar duurt nog even helaas.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.