18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    159_nikki

iPad aankoop

Hallo ik heb een vraag , ik ben van plan om op maandag de nieuwe iPad 32GB te gaan halen .

Alleen hoor ik de laatste tijd veel geruchten over een “iPad mini”
    Maaaar…,ik ben bang dat als ik die nieuwe iPad heb en er komt een nieuwe dat ik er dan spijt van heb
    dat ik die heb gekocht….

Kan iemand mij advies geven….

(wanneer heb jij de nieuwe iPad gekocht)

Alvast bedankt.

Bijdrager
    wynand

Ik maak al ruim twee jaar met heel veel plezier gebruik van m’n iPad. De eerste dus. Ik zou het scherm absoluut niet kleiner willen hebben dan dit. Het huidige formaat is heerlijk en groot genoeg om op te werken. Nee je kan hem niet in je zak doen maar dat lukt met 7 inch ook niet. Tja bij twijfel kan je wachten. Maar stel nou dat de geruchten niet kloppen? Er gaan ook geruchten dat het huidige model binnenkort een kleinere dockconnector gaat krijgen. Ik zou gewoon lekker de huidige gaan halen. Kan me niet voorstellen dat je er spijt van krijgt. Loop anders eens de mediamarkt in en vergelijk de huidige iPad met een kleinere tablet van een ander merk.

Inactief
    Anoniem

Ik maak al ruim twee jaar met heel veel plezier gebruik van m’n iPad 1. De eerste dus. Ik zou het scherm best kleiner willen hebben dan dit. Het huidige formaat en gewicht is mij wat te groot en te zwaar. 7 inch is een stuk handzamer en nog steeds goed bruikbaar. Tja bij twijfel kan je wachten. Maar stel nou dat de geruchten niet kloppen? Er gaan ook geruchten dat het huidige model binnenkort een kleinere dockconnector gaat krijgen. Ik zou zeker nog even wachten. Kan me anders best voorstellen dat je er spijt van krijgt. Loop anders eens de mediamarkt in en vergelijk de huidige iPad met een kleinere tablet van een ander merk.

Ik wacht bewust met ’t vervangen van m’n iPad 1 op een kleinere iPad.

Bijdrager
    nebilem

Je kan toch nu al beslissen of je een grote of kleine scherm wilt hebben. Dus wil je een grote scherm dan moet je nu kopen. Wil je liever kleiner moet je ff wachten. Vergelijkingsmateriaal zat hoor kwa schermen dus doe maar een rondje mediamarkt.

Bijdrager
    KarelWillem

Wij hebben hier een iPad 1 en een Android 7″.

Hoe leuk, klein, licht, handzaam die Android ook is; ik zou het niet willen ruilen voor het formaat van de iPad.

Ik lees bijvoorbeeld nogal veel magazines.
    En dat wil je toch echt niet op een 7 inch.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Je koopt bijv. nu een nieuwe iPad en over een week komt de iPad mini uit. dat is het risico.

Bijdrager
    159_nikki

Bedank voor de snelle reacties …

Ik wacht gewoon nog even 12 september af….

( iOS 6 ondersteunt iPad 1 toch niet )

Bijdrager
    Niels

Nog even wachten tot eind september/mid oktober. Apple komt met een update van de nieuwe iPad (dunner en energiezuiniger scherm) en brengt waarschijnlijk ook een iPad Mini uit.

Gewoon even geduld hebben, dan kun je ze allebei naast elkaar zien in de winkel en vervolgens een keuze maken. Eventueel kun je dan ook nog voor de eerste nieuwe iPad (het model wat je nu dus voor ogen hebt, het is allemaal wel verwarrend zo) kiezen, welke waarschijnlijk een paar tientjes goedkoper zal worden.

Bijdrager
    tafkap72

Zonder te willen zeuren, het advies blijft volgens mij altijd.

Nu nodig = nu kopen, anders wachten tot volgende event. Zo moeilijk is dat niet volgens mij. Als het event dichtbij is zoals nu is het zelfs nog makkelijker, want dan duurt het wachten op de nieuwe aankondiging van Apple niet zo lang.

Bijdrager
    Niels

Ik zie trouwens dat je al een iPad 2 (en iPad 1) hebt. Zolang die nog goed werken zou ik zeker nog even wachten tot eind oktober, dan heeft Apple al zijn aankondigingen gedaan. De nieuwe iPad biedt t.o.v. de iPad 2 weinig verbeterde functies; behalve een beter scherm is hij zeker niet sneller of beter dan de iPad 2.

Bijdrager
    wynand
    THX-1138 op 08 september 2012

Ik maak al ruim twee jaar met heel veel plezier gebruik van m\’n iPad 1. De eerste dus. Ik zou het scherm best kleiner willen hebben dan dit. Het huidige formaat en gewicht is mij wat te groot en te zwaar. 7 inch is een stuk handzamer en nog steeds goed bruikbaar. Tja bij twijfel kan je wachten. Maar stel nou dat de geruchten niet kloppen? Er gaan ook geruchten dat het huidige model binnenkort een kleinere dockconnector gaat krijgen. Ik zou zeker nog even wachten. Kan me anders best voorstellen dat je er spijt van krijgt. Loop anders eens de mediamarkt in en vergelijk de huidige iPad met een kleinere tablet van een ander merk.

Ik wacht bewust met \’t vervangen van m\’n iPad 1 op een kleinere iPad.

Seks gehad met een papegaai?

Geblokkeerd
    HereIsTom
    NielsDam op 08 september 2012

Nog even wachten tot eind september/mid oktober. Apple komt met een update van de nieuwe iPad (dunner en energiezuiniger scherm) en brengt waarschijnlijk ook een iPad Mini uit.

Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar volgens mij komt er alleen een iPad Mini en dus geen nieuwe iPad 10″.

Ik zie die iPad Mini niet zitten, 10” is juist het perfecte formaat voor een tablet, als ik het kleiner wil hebben dan neem ik wel de iPod touch of iPhone, die passen wel in mijn zak:wink:

Geblokkeerd
    HereIsTom
    NielsDam op 08 september 2012

De nieuwe iPad biedt t.o.v. de iPad 2 weinig verbeterde functies; behalve een beter scherm is hij zeker niet sneller of beter dan de iPad 2.

Dat ben ik niet met je eens, de nieuwe iPad 3 is zeker wel sneller en beter dan de iPad 2!

Bijdrager
    Niels

HereIsTom:
    Dat ben ik niet met je eens, de nieuwe iPad 3 is zeker wel sneller en beter dan de iPad 2!

De nieuwe iPad is op papier krachtiger en ‘beter’ dan de iPad 2. Echter, in de praktijk merk je hier niets/weinig van. De extra CPU/GPU-rekenkracht is voornamelijk bedoeld om de hogere schermresolutie te ondersteunen, de apps worden er niet per se sneller door.

Als je al in het bezit bent van een iPad 2, vind ik het daarom ook niet waard om een nieuwe iPad te halen. Ik wacht gewoon tot volgend jaar maart, dan komt de ‘nieuwe, nieuwe iPad’ (of zal de upgrade in oktober al zo gaan heten, en wordt die in maart de ‘nieuwe, nieuwe, nieuwe iPad’:P)

Kijk ook eens hier

Geblokkeerd
    HereIsTom
    NielsDam op 10 september 2012

De nieuwe iPad is op papier krachtiger en \’beter\’ dan de iPad 2. Echter, in de praktijk merk je hier niets/weinig van. De extra CPU/GPU-rekenkracht is voornamelijk bedoeld om de hogere schermresolutie te ondersteunen, de apps worden er niet per se sneller door.

Als je al in het bezit bent van een iPad 2, vind ik het daarom ook niet waard om een nieuwe iPad te halen. Ik wacht gewoon tot volgend jaar maart, dan komt de \’nieuwe, nieuwe iPad\’ (of zal de upgrade in oktober al zo gaan heten, en wordt die in maart de \’nieuwe, nieuwe, nieuwe iPad\’:P)

Kijk ook eens hier
    En toch ben ik het daar niet mee eens, ik had eerst de iPad 2 en daarnaast de iPad 3, en de iPad 3 start dus sneller op en ook de Apps starten sneller op en reageren ook een stuk beter.
    Ik kan me voorstellen dat als je de iPad 2 hebt en je bent tevreden dat je dan niet wilt overstappen, ik kon mijn iPad 2 goed doorverkopen en heb o.a. daarom en het prachtige scherm de overstap gemaakt.

Of en wanneer er een nieuwe iPad komt moet je nog maar afwachten, maar als je nog geen iPad hebt of de iPad 1 zou ik toch aanraden om de iPad 3 te kopen i.p.v. de iPad 2.

Bijdrager
    CedricH
    HereIsTom op 10 september 2012

Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar volgens mij komt er alleen een iPad Mini en dus geen nieuwe iPad 10″.

Er zijn wel geruchten over een kleinere update aan de “nieuwe iPad” (lees iPad 3). Die update zou bestaan aan een IGZO scherm waar de iPhone 5 ook over zou beschikken (dunner, lichter en naar verluid ook iets koeler) en een nieuwe dock connector (ook iPhone 5).

Bijdrager
    159_nikki

Hallo mensen ik heb nu tot 12 september gewacht me het kopen van een nieuwe iPad
    Verwacht iemand dat er nog iets gaat komen ( een apart in oktober voor alleen iPad verwacht ik niet snel )

Help geef me advies……

Alvast. Bedankt

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Ik verwacht eigenlijk niets meer.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.