9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    M-Nomad

iPad 4.2.1 jailbreak?

Ik wacht al een tijd op een goede JB voor 4.2.1 en ben er niet echt meer mee bezig geweest maar wil het nu toch graag hebben dus vroeg ik me af of die er nu wel is en zoja hoe ik hem dan update.

Op het moment heb ik een iPad wifi+3g met Limera1n versie 3.2.2 en ik wil graag de nieuwste 4.2.1.

Weet iemand een goede guide of kan iemand het mij goed stap voor stap uit leggen hoe ik hem perfect naar 4.2.1 kan updaten en jailbreaken?

(En is de 4.2.1 update/jailbreak nu ook al te doen op mijn iPhone 4 32gb UK simlock vrij? die draait nu 4.1 JB met 02.10.04 modem firmware)

Bijdrager
    KarelWillem

Deze werkt uitstekend:
    http://www.redmondpie.com/jailbreak-ios-4.2.1-iphone-4-3gs-3g-ipad-ipod-touch-with-redsn0w-0.9.6b4-guide/

Die heb ik vorige week zelf gebruikt.

Voorlopig zijn al deze jailbreaks wel tethered.
    Dus een harde herstart van je iPad kan alleen via de computer.

Volgens mij werkt dezelfde methode gewoon voor je iPhone 4.

Bijdrager
    dijkie

even google:
    jailbreak

Bijdrager
    cardwizard

Kan allemaal zonder problemen , untethered is ook geen probleem alleen heb je wel toegang tot iOS 4.2b3 nodig (officieel alleen voor ontwikkelaars)

Bijdrager
    dijkie

waar komt die ios 4.2b3 vandaan dan? redsnow ?

Bijdrager
    syltheboy

Even googelen en je hebt hem zo opgescharreld, zou ik zeggen!:wink: Ik heb hem zelf al binnengehaald, maar je kunt je SHSH blobs daarvan niet meer opslaan. Je kunt ze alleen van iOS 4.2.1 opslaan, maar dan is untethered jailbreaken vooralsnog niet mogelijk.

Bijdrager
    KarelWillem

Mijn advies: gebruik gewoon die 4.2.1 methode van redsn0w.
    En laat die beta voor wat het is.

Wacht vervolgens rustig af, dan komt die ‘officiële’ unthetered jailbreak vanzelf.

Bijdrager
    lord anubis
    KarelWillem op 19 januari 2011

Deze werkt uitstekend:

http://www.redmondpie.com/jailbreak-ios-4.2.1-iphone-4-3gs-3g-ipad-ipod-touch-with-redsn0w-0.9.6b4-guide/

Wow, dat filmpje is duidelijk en kort en bondig.

Wel enkele vraagjes.
    Als ik niet opstart onder redsnow/ jailbreak vinkje kan ik wel met iTunes synchroniseren ( Apps en data )?
    Als ik een applicatie gemaakt heb, dan om deze te testen, moet ik deze erop zetten met cuda, dan herstarten?
    Als ik daarna sync met itunes, verdwijnt de app dan? Of is het ook zichtbaar in iTunes?
    zo ja, dan met een tweede iPad sync, zelfde account, wordt deze app overgenomen naar die iPad?

Bijdrager
    syltheboy

Voor de mensen die het nog niet weten… Sinds gisteren zijn alle iPods en iPads met iOS 4.2.1 untethered te jailbreaken, zonder SHSH of wat dan ook.:wink:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.