15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager

iPad 4.2 Beta – Mobiele data activeren niet mogelijk

Hoi,

Normaal zet ik niet zo snel een beta op een product dat ik dagelijks gebruik, maar ik miste de mulitasking behoorlijk op mijn iPad en heb net 4.2 beta erop gezet, het draait super op 1 ding na. En dat is dat ik ben vergeten om mijn SIMcode eraf te halen. Nu is het actieveren van de mobiele data niet mogelijk volgens mijn iPad, hoe kan ik dit weer actieveren?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    TRML

Als je over 4.2 beta beschikt, dan ben je of een developer en weet je zelf wat je moet doen om dit te fixen of je hebt het ergens in een van de donkere spleten van internet gedownload en moet je zelf maar uitzoeken hoe dit op te lossen.

Bijdrager

Fijn dat iedereen zo behulpzaam is tegenwoordig;)

Bijdrager
    KarelWillem

Tsja, je installeert een niet openbare beta.

Wat wil je hier precies voor antwoord dan?

Bijdrager

Ja maar dit is wel mijn 699 euro kostende iPad, die ik zelf heb betaald.
    Als ik een auto koop mag ik toch ook zelf weten waar ik heen rij.

Ik zou graag willen weten hoe ik het netwerk weer kan activeren zodat ik gebruik kan maken van mijn 3G

Bijdrager
    KarelWillem
    Martijnvanderhorst op 16 september 2010

…Als ik een auto koop mag ik toch ook zelf weten waar ik heen rij….

Ja hoor.
    Alleen mag je niet zomaar de firmware van je motormanagement aanpassen (met een niet publieke beta-versie notabene) en dan bij de fabrikant aankloppen als er problemen mee zijn.

Bijdrager

Daar geef ik je gelijk in!
    Maar daarom zou een klein beetje behulpzaamheid nog wel fijn zijn!

Bijdrager
    KarelWillem

Ehm, oké.. gewoon je SIM-code ingeven dan maar?:lol:

Bijdrager

Dat heb ik dus gedaan! Ik krijg ook gewoon netjes bereik, alleen als ik dan ergens in Safari heen wil, dan zegt hij dus dat het laden niet mogelijk is door dat het mobiele data netwerk niet te activeren valt!

Bijdrager
    chonazz

Even restoren naar vorige firmware versie, simcode er af halen en dan de beta er terug op zetten?

Bijdrager
    mhrenes

Even restoren zal wel niet zo gemakkelijk gaan. De meeste beta’s kun je officieel alleen vervangen door een nieuwere firmware (en dus niet downgraden). Althans, met mijn iOS developer program kan het niet.

Heb je wel de juiste settings ingevoerd voor je Simkaart en provider?? De APN instellingen bedoel ik.

Als je denkt dat het aan de simcode ligt kun je dan niet de simkaart in een andere telefoon (of iPad) stoppen en daar de simcode eraf halen?? Maar het lijkt me eigenlijk sterk dat dat het probleem is.

Bijdrager
    OSAGE

Zzz

een restore naar een vorige versie kan altijd….
    Geen rocket sience…

Kan ook aan t-mobile liggen.
    Gewoon herstarten van je iPad…

Bijdrager
    racer1994

Je moet naar help.benm.at gaan en daar je data pakket downloaden en installeren. Succes!

Bijdrager
    OSAGE

Je kunt in itunes gewoon een herstel doen.
    De meest recente firmware wordt in dit geval geladen.

Bijdrager
    chonazz

Herstel is in dit geval niet genoeg blijkbaar.
    Ik ben ook een van de dombo’s die 4.2 op z’n ipad installeerde zonder dat ik een dev account heb. Je moet je iPad inderdaad herstellen, maar dan blijft hij in iTunes zeggen dat er een iPad in herstel modus is aangetroffen. Eigenlijk is er niks aan het handje, even hier een programmatje downloaden: http://www.techtosh.com/ipad/downgrade-ipad-os-4-2-beta-to-3-2-2/ en deze haalt je iPad weer uit recoverymode. Hele zaak opgelost!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.