One More Thing » Community » Forum » Mac Hardware » Randapparatuur » Ipad 4 geheugen uitbreiden

Ipad 4 geheugen uitbreiden

Profielfoto van aa55

aa55 op 16 juli 2017 #

Omdat mn muziek collectie zich steeds meer aan het uitbreiden is en de grenzen van mn opslag in zicht komen is mijn vraag kan ik dit uitbreiden met een device (liefst met kabel) waarbij mn muziek nieuwe muziek op gezet/afgespeeld kan worden.

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Pete.Z Pete.Z.
Profielfoto van TheBigZ

TheBigZ op 16 juli 2017 #

Use the Cloud, Luke!

Profielfoto van aa55

aa55 op 16 juli 2017 #

Nee geen cloud gebeuren dat wil ik liever niet

Profielfoto van penseel

penseel op 16 juli 2017 #

Daar gebruik ik een Nas voor.

Profielfoto van T-sec

T-sec op 16 juli 2017 #

Ik zou het ook via de cloud of een NAS doen. Zo heb je 2TB cloud voor niks via Stack, hun App is verder best ok.
Wil je toch meer lokaal geheugen op de iPad dan kun je er een Lightning connector geheugenmodule aan hangen.
Je heb hier tal van opties, naar USB, naar SD, direct geheugen, etc.  Maar ja, het bengelt wel aan je iPad…

Profielfoto van GoeieDag

GoeieDag op 16 juli 2017 #

Of deze iPad verkopen en met een nieuwe kopen met meer opslag.

Profielfoto van T-sec

T-sec op 16 juli 2017 #

Ik gok dat TS al een aardig geheugen op zijn iPad heeft, immers kom je met 16Gb niet snel op het idee om hier al je muziek en films op te zetten.
Veel mensen hebben nog moeite met cloud diensten en streamen, men wil alles in de hand hebben. Toch is dit de beste oplossing en wil je dit niet buitenshuis opslaan, neem dan een NAS.

Profielfoto van aa55

aa55 op 16 juli 2017 #

Even wat meer duidelijkheid geven

Ik wil geen andere iPad puur omdat ik te weinig opslag heb.
Kost me veel te veel heb mn geld wel voor andere zaken nodig.

Cloud en alles met betrekking tot internet is niet mijn ding hou het maar op generatie kloof ..

Liever het ‘in de hand houden’ en met een lightning connector of usb opslag ik meen dat oa verbatim iets dergelijks heeft.
http://www.verbatim-europe.nl/nl/prod/istore-n-go-lightning–usb-30-drive–64gb-49301/
Ja dan bengelt het wel aan mn iPad maar die bengelt toch niet om mn nek dus ergens neerleggen dan vanaf die extra opslag afspelen is mij prima.

Profielfoto van TheBigZ

TheBigZ op 16 juli 2017 #

The best external storage for iPhone & iPad 2017
http://www.macworld.co.uk/feature/iphone/best-external-storage-for-iphone-ipad-2017-3579792/

https://tweakers.net/pricewatch/766181/leef-ibridge-3-128gb-zwart.html

Profielfoto van Beech

Beech op 16 juli 2017 #

Heb het even uitgeprobeerd en het werkt: de Mediashare van Verbatim is geschikt om opgeslagen muziek op een SD-kaartje of een usb-stick af te spelen op je iPad.

Profielfoto van KarelWillem

KarelWillem op 17 juli 2017 #

Die heb ik al jaren. Kostte me toen iets van 35 euro.
En je kunt er inderdaad alles insteken. SD-kaarten, USB-sticks, harddisk, etc.

Bovendien ook geschikt voor je iPhone en zelfs Android devices.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 17 juli 2017 #

Dat laatste moet voor jou helemaal geweldig zijn, KW ;-)

Over dit topic

Gestart op 16 juli 2017 door aa55

Laatste reactie door Night

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?