7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    RHCAS

iPad 3 vraag Pre-Paid Simkaart

Hi
    Ik heb een iPad3 en probeer nu met een PrePay Simkaart op het internet te komen. Maar ik krijg de volgende melding:
    “Mobiele datanetwerk activeren is niet mogelijk. U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice.”

Is dit een verkeerde simkaart ? Hen hier weinig/geen verstand van.

Moderator
    Pete.Z

Je zal wat instellingen moeten aanpassen om daadwerkelijk op internet te komen, welke provider heb je, en heb je een handleiding erbij gekregen?
    Is het wel een pre-paid kaart voor een ipad/data abonnement?

Bijdrager
    RHCAS

Hi Pete,

Het is een MicroSim-kaart van Hi. Op de verpakking staat ” Hi Internet op je laptop.” De verkoop dame zei dat deze ook voor de iPad was. ??? En nee geen handleiding erbij gekregen.
    Voor alle duidelijkheid, als ik mijn WiFi op de iPad aanzet heb ik wel gewoon internet.

Ik hoop dat je tips kan geven.

Gr
    Marco

Bijdrager
    Gadget
    Bijdrager
    RHCAS

Via mijn nu werkende iPad op het KPN NL 3G netwerk bedankt voor jullie hulp. M.a.w. Het werkt nu.
    bedankt.
    Marco

Bijdrager
    alli232343

Je MOET persee een internet simkaart hebben een geen bel simkaart. mn pa had het zelfde probleem. En je moet eerst een Internet sim kopen met abbonoment.

Geblokkeerd
    HereIsTom

Meestal is het verstandig om eerst even te synchroniseren met iTunes als de simkaart in je iPad zit, meestal wordt hij dan geactiveerd.

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Link naar eigen commerciele site verwijderd.[/mod]

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.