8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    159_nikki

iPad 3 kopen????

Wat is beter ?

Nu de iPad 3 te kopen of wachten op een (mischien) iPad mini??

Ik heb de iPad niet egt dringend nodig, want ben blij met mijn huidige iPad 2

Bijdrager
    fatboysmart

Als je al een iPad2 hebt, dan zou ik persoonlijk niet een nieuwe kopen… zo groot is het verschil nou ook weer niet. Ik zou even aankijken OF en wanneer er een iPad mini uitkomt.

Bijdrager
    iKweethetbeter

Beste Nikki,

Koop een tweede generatie iPad mini! Want de iPad 2 was ook veel beter dan de iPad 1!

Of nee, koop een iPod touch XL 3D, da’s pas echt vet cool!

Aan de andere kant: de iPad 5 is echt de definitieve PC en Windows 8 killer!

Even serieus: wat is het doel van je vraag? Wil je een zinloze discussie starten? Dan ben je goed bezig. Of was het een echte (zonder g) vraag?

Voor het geval het toch een echte vraag was: je moet dan wel hints geven waarom je van plan bent voor een kleiner formaat te gaan, of misschien draai je wel apps op je huidige iPad en vraag je je af of dat wel gaat werken op een kleinere tablet, bv iPhoto of iMovie.

En misschien is het geen wens, een kleinere iPad, maar een eis, omdat je ‘m in je handtasje mee wilt nemen.

Oftewel: iets meer info op basis waarvan anderen je kunnen helpen is gewenst, nee, vereist!

Bijdrager
    Applefanaat

nikki,
    hoe moeten wij weten wat je wilt
    Het zou makkelijker zijn als je even zou kunnen vermelden want je met de ipad 3/ipad mini zou willen doen.

Net zoals “ikweethetbeter” zei: als je een gemakkelijk draagbare tablet wilt zou ik gaan voor de mini, maar als je aan de andere kant weer wilt gamen op de ipad en op een groot scherm zou ik toch gaan voor de ipad 3/new ipad.
    Als ik zou kiezen tussen de 2 zou ik toch wel gaan voor de ipad mini.
    maar dat is mijn eigen mening!
    graag wat meer informatie in het vervolg:)
    mvg,
    Applefanaat

Bijdrager
    MacBeer2

Als j3 blij b3nt m3t j3 iPad2, waar0m z0u j3 dan willen d3nk3n aan 33n iPad3 0f 33n iPad mini (di3 ni3t b3staat.)?

Bijdrager
    MichMich

Ik zou wachten op de 4, de 5 en de 6. Ze zeggen dat die er aan komt!

Bijdrager
    Beech

Wat vind je huidige iPad 2 er van ? Je moest eens weten wat die allemaal al heeft meegemaakt….:thumbsdown:

Bijdrager
    den elias

Waarom een nieuwe als je er al één hebt.
    Toch stom?!?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.