4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Marco @ WD

iPad 3 geheugen is vol na update naar iOs 9.2

Voor mijn werk gebruik ik een iPad 3 met o.a. iAnnotate software om PDF bestanden te verreiken met foto’s (foto’s maak ik met SimpleResize in formaat 451×604). De PDF bestanden worden ca 5 mb groot. Na de update naar 9.2 gaf de ipad aan dat hij helemaal vol was, zelfs als slechts ca 30 foto’s erop stonden en 5 PDF bestanden. Ik had hem de avond ervoor namelijk teruggezet naar fabrieksinstellingen en toen was er ca 11 gb beschikbaar.

Vandaag was ik bij de mediamarkt voor de Samsung tablet van mijn dochter en kwam dit probleem ter sprake. Zij gaven aan dat ze zelf ontdekt hadden dat mijn probleem waarschijnlijk komt door de synchronisatie van mijn mail met een exchange server, waarbij de gehele mailbox wordt gesynchroniseerd ipv de laatste dag. Iemand een idee hoe dit kan worden opgelost?

Sleutelbeheerder
    Night

Voor de update even je mailaccount weggooien en na de update deze weer toevoegen:-)
    Met een IMAP account is dat geen probleem.

Bijdrager
    GoeieDag

iPad herstart gegeven?

Bijdrager
    Spinozo

Heb je al gekeken bij Instellingen-Algemeen-Opslag en ICloud opslag en daar naar de lokale opslag? Je kunt daar zien welke apps opslag gebruiken. Ook Mail staat daar tussen dus als het inderdaad is wat de mediamarkt zegt dan zie je het daar.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.