14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    wannesschyvinck

ipad 3 ? Amerika

In April ga ik een paar weken naar Amerika (Miami Florida) als tegen dan de ipad 3 uit zou zijn kan je deze dan daar gewoon kopen (taal op nederlands ) en wat verwachten jullie van de ipad 3 ?

Moderator
    unSOUND

Het subforum “One More Thing” is voor topics over het forum en de Podcast.

Speculaties over de iPad 3 horen bij de Roddels, dus verplaatst ik het topic nu naar het huiste subforum, en verzoek ik jullie om voortaan zelf eerst het juiste subforum te kiezen…

Bijdrager
    Maverick9898

Tuurlijk kan je die daar kopen en de taal is gewoon in te stellen. Verwachtingen hebben we allemaal, maar het zijn allemaal geruchten. Retina-display, betere camera’s etc etc etc. Maar daar heb je niet zoveel aan want het zijn toch maar geruchten. Het is altijd hetzelfde: er zijn enorme geruchten en dan als het niet waar blijkt te zijn is iedereen teleurgesteld. Net als met de iPhone 4S…..

Bijdrager
    wannesschyvinck

Het subforum “One More Thing” is voor topics over het forum en de Podcast.
    Speculaties over de iPad 3 horen bij de Roddels, dus verplaatst ik het topic nu naar het huiste subforum, en verzoek ik jullie om voortaan zelf eerst het juiste subforum te kiezen…

zal ik doen:) is pas mijn 2de post hier

Bijdrager
    wannesschyvinck

oke ! nu hoop ik dat hij zeker al uitkomt tegen april. Bedankt !

Moderator
    unSOUND
    Maverick9898 op 09 januari 2012

Tuurlijk kan je die daar kopen en de taal is gewoon in te stellen. ….

Enige waar je vaak op moet letten is of je een 3G model of CMDA model neemt… En wellicht is er straks ook sprake van een 4G model ?

Bijdrager
    Maverick9898

Ja dat is inderdaad belangrijk. Een CMDA model zal niet werken met Nederlandse abonnementen. Nu zullen ze dat ook wel aan je vragen welke je wilt. Je krijgt niet zomaar een CMDA model onder je neus geschoven;).

Bijdrager
    pim939

En je hebt toch ook een andere adapter?

Bijdrager
    wannesschyvinck

En je hebt toch ook een andere adapter?

gewoon laden via pc of normale stekker van bij ons gaat ook wel dacht ik. maar origineel zit er een andere stekker op.

Moderator
    unSOUND

Het degeelte wat in het stopcontact gaat is anders, maar kun je vrij simpel vervangen voor een Nederlands stukje ( duckhead ) of je stopt er gewoon een los snoer in, kost 3 euro bij de meeste doe-het-zelf winkels.

Bijdrager
    wannesschyvinck

hebben jullie enig idee van de release ?
    roddels zeggen Maart – April is denk ik wel geloofwaardig maar met apple weet je eigenlijk nooit

Bijdrager
    jgmkoster
    wannesschyvinck op 09 januari 2012

hebben jullie enig idee van de release ?

roddels zeggen Maart – April is denk ik wel geloofwaardig maar met apple weet je eigenlijk nooit

Je geeft zelf het antwoord al…

Bijdrager
    MauritsBD

Als het aan apple ligt doen ze het een keer in de zomer als ze weer zin hebben, en zien dat de concurentie meer marktaandeel krijgt. Het draait puur om het geld. Die iPhone 5 is allang af, maar waarom releasen als de iphone 4 nog zo goed draait?

Hetzelfde met de iPad, iedereen vind hem geweldig en beter dan welke andere tablet dan ook. Waarschijnlijk halen ze het zelfde geinte uit als met de iPhone 4. Je kan er tegen praten, iets betere camera’s en wat sneller. En als we geluk hebben doen ze er volgend jaar een wat betere baterij in en een scherper beeld. Iedereen staat er toch wel voor in de rij…

Bijdrager
    Maverick9898

Het draait puur om het geld. Die iPhone 5 is allang af, maar waarom releasen als de iphone 4 nog zo goed draait?

Je bent wel erg goed op de hoogte van hoe Apple werkt. Ken je Tim Cook persoonlijk of zo, dat je weet dat de iPhone 5 ‘al lang af’ is?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.