20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    katteman

iPad in vergelijking met In Car PC

Zag dit op The Gadget Show.
    Vergeleken met de In Car PC is de iPad een stuk antiek.
    Draait op XP.

http://www.in-carpc.co.uk/filmindex.htm#in-carpcvideo
    [mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]titel aangepast[/mod]
    [mod name=Zerk url=/profiel/zerk]Verplaatst[/mod]

Bijdrager
    Koetjesreep

Duidelijke titel.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Draait op XP

Alles wat op XP draait is bij voorbaat al antiek. Maar even serieus, heb je enig idee hoe portable deze Car PC is? Volgens mij zie je over het hoofd dat er nog een kast achter het display zit in de vorm van een laptop.

Dit is echt een Appels en peren vergelijking als je het mij vraagt.

Bijdrager
    SMac

Koetjesreep 20 minuten geleden #

Duidelijke titel.

vond ik nou juist niet…:-)

Bijdrager
    prullenbak

Nog nooit zoveel onzin in zo weinig woorden gezien.

Je hebt overduidelijk geen idee waar je t over hebt.

Bijdrager
    senyo
    katteman op 29 september 2010

Draait op XP.

Eh…dat is serieus bedoeld? Het enige wat ik in die video zie, is een pc (en zeker geen moderne) ingebouwd in een auto. Niets meer, niets minder.

Bijdrager
    Hailstorm

Serieus, zo’n soortgelijk ding had ik tussen 1999 en 2003 in de rechter hoofdsteun van mijn auto. Beroerder kon je niet krijgen… Gezien de auto’s in het filmpje stamt dit apparaat ook uit dat tijdperk.

Bijdrager
    KarelWillem

Die dingen koop je in HongKong voor 59 dollar, inclusief beeldscherm en besturingssysteem.

Ook erg handig werken zo op zo’n systeem wat helemaal is aangepast voor multi-touch.:lol:

Bijdrager
    senyo

Ben eigenlijk ook wel benieuwd wáárom je dat vindt…:)

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    Stadsman

Ach, het is inderdaad een grappig filmpje maar ik heb op Youtube wel grappigere dingen gezien. Of was dit serieus bedoeld?

Bijdrager
    katteman

@Prullenbak, ik ben een man van weinig woorden.
    Ik had deze morgen een aflevering gezien van The Gadget Show uit 2009 waarin de nieuwe In Car PC getest werd. En het toestel werkte prima. 1GB RAM, 2, 66Gh proccesor en een HD van 160GB. De meesten onder jullie zijn zo gek van de iPad terwijl de iPad niet meer is dan een (te) groot uit gevallen iPod Touch. Ze hadden er meer mee kunnen doen. SD- sleuf iemand? O, ja. Je kan er een camera op aan sluiten. Maar dan met de iPad Camera Connection Kit.
    Vergis jullie niet, ik ben een Apple fan bij uitstek.
    De iPad vind ik z’n geld niet waard.

Bijdrager
    PvdO

Maar zeg nou zelf, hij draait op XP en dat is een sterk verouderd systeem uit 2003…
    Ik denk dat je ook een onderscheid moet maken tussen in-car systemen en handheld devices. Zo is het scherm van de iPad volgens mij best wel wat groter dan de Car PC, maar ik denk niet dat het schermpje van de Car PC de enige hardware is die er is, zoals Maddox ook al zei. Een dusdanige processor krijg je niet in hardware van dat formaat lijkt me zo.

Dit is meer een computer die toevallig in een auto zit dan een iPad… in de hogere middenklasse is een SD en USB aansluiting ondertussen al gemeengoed in het ingebouwde entertainmentsysteem van de auto zelf.

De iPad vind je zijn geld niet waard, hoe veel denk je dan dat zo’n in-car systeem kost? Je halve dash moet verbouwd worden om hem er in te krijgen bij wijze van, ook niet bepaald gratis;)

Bijdrager
    dionysos

Xp is uit 2001…:)

Bijdrager
    Trat

@Prullenbak, ik ben een man van weinig woorden.
    Ik had deze morgen een aflevering gezien van The Gadget Show uit 2009 waarin de nieuwe In Car PC getest werd. En het toestel werkte prima. 1GB RAM, 2, 66Gh proccesor en een HD van 160GB. De meesten onder jullie zijn zo gek van de iPad terwijl de iPad niet meer is dan een (te) groot uit gevallen iPod Touch. Ze hadden er meer mee kunnen doen. SD- sleuf iemand? O, ja. Je kan er een camera op aan sluiten. Maar dan met de iPad Camera Connection Kit.
    Vergis jullie niet, ik ben een Apple fan bij uitstek.
    De iPad vind ik z\’n geld niet waard.

Bijdrager
    Dr. Maddox

:grin:

Bijdrager
    Stirf

vergelijking van appels met peren. Heb je gezien wat er in de achterbak gemonteerd moet worden?
    Conclusie: het slaat nergens op.

Bijdrager
    piddy4888

LOL @ Trat

@ TS: Hij heeft een 2,66 Ghz processor.. Nou, knappe jongen die dat zonder fatsoenlijke koeling in een apparaatje van 5 millimeter dik kan duwen. Heb je ooit met de iPad en die carPC gewerkt? Dan hoor ik het graag, want anders kun je geen vergelijking maken.

Bijdrager
    prullenbak

Dit keer neemt Trat de woorden uit mijn mond:)

Bijdrager
    Rickje

Dit is een gewone auto vergelijken met een 40 km/h autootje…
    :crazy:

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.