12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Vincentbosch

iPad 2 xcode vraag

Is het mogelijk, als mijn udid geregistreerd is bij iemand (ik vraag hier niet aan iemand om dit voor mij te doen (voor de mods)), dat ik dan met mijn pc met xcode wat zelf gemaakte apps enz kan installeren zonder met zijn account in te loggen of dat ik zijn account gegevens moet hebben?? Wil graag wat dingen proberen, maar wist niet of dit zou kunnen ( zonder zijn wachtwoord enz. dan) Mocht dit kunnen, hoe kan ik dit dan makkelijk doen?

Alvast bedankt,

Vincent

Geblokkeerd
    Anoniem

Goeie vraag denk het alleen niet.
    Mijn UDID staat ook geregistreerd maar ikkreeg foutmeldingen.

Bijdrager
    me.com

Nee gaat niet lukken.

Bijdrager
    Vincentbosch

Bedankt voor de reacties. Ik moet dan dus echt zijn ww hebben, en anders gewoon zelf een dev account kopen?

Bijdrager
    me.com

Klopt.

Bijdrager
    johnkeates

Gewoon zelf dev account doen. Als je gaat devven is dat altijd handiger.

Bijdrager
    Vincentbosch

Oke, allemaal bedankt voor de reacties. Nog even sparen voor de dev account.

Bijdrager
    Vincentbosch

Oke, mijn vriend had mijn udid al geregistreerd, alleen krijg ik nu dit; Code Sign error: The identity ‘Real Apple Code Sign Here’ doesn’t match any valid certificate/private key pair in the default keychain. Wat moet ik nu doen.

Bijdrager
    johnkeates

Je vriend heeft je udid in zijn keychain staan, met cerfiticaat, maar jij dus niet. Dat is een beetje het probleem, code wordt ondertekend met een certificaat (waar je dus voor moet betalen) om te garanderen dat er niet mee gerommeld is en dat het van jou is.

Het kan opgelost worden door zijn keychain te kopieren, of alleen de juiste elementen. Moet je wel zijn computer en wachtwoord hebben.

Ik vraag me nu wel af hoe je een programmeur kan zijn zonder te weten hoe het systeem werkt:)

Bijdrager
    readefries

je zult zelf een account moeten hebben op een iOS developer account. Anders kun je je app niet ondertekenen en op je iPad installeren.

Als je iPad van een JB is voorzien, hoef je vanaf iOS 4.2.1 of hoger (met JB) geen code signing te doen.

Bijdrager
    Vincentbosch

@johnkeates; Ik ben een beginnend iOS developer

We gaan de account en de prijs delen. Mooi opgelost dus.

@Glitch; iPad 2 is nog niet te jailbreaken

Bijdrager
    Koetjesreep

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.