14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    flaat

Ipad 2 uit amerika halen?

hallo,

ik wil graag een ipad 2 uit amerika halen alleen ik weet niet of je dan in amerika moet wonen?

vraag: Moet je een Amerikaanse paspoort hebben om een ipad 2 uit Amerika te halen?

Bijdrager
    Steven Paul

Binnenkort schijnen ze ook in NL te koop te zijn….

Bijdrager

Nee,

Wel een Amerikaans woonadres.

Bijdrager
    flaat

dus ik kan ze gewoon in amerika kopen?

Bijdrager
    Jm1996

Nee,
    Wel een Amerikaans woonadres.

Dat is niet waar, je gaat naar apple store en ik weet bijna zeker dat ze dat niet vragen als ze het wel vragen, geef het adres van je hotel.

Maar je kan hem gewoon kopen als ze hem op voorraad hebben

Bijdrager
    Chorro

Waarom zou je? Als je op de wachtlijst hier staat dan kun je hem over 5 dagen ophalen in Nederland, je moet maar hopen dat als je hem uit Amerika haalt je hem ook binnen 5 dagen hebt. Of scheelt het zo vreselijk veel geld?

Denk dat de douane ook wel aardig op scherp staat nu op de iPad2

Bijdrager
    Jm1996

volgens mij scheelt het al gauw meer dan 100 euro met de wisselkoers van 1,40.

En kan je niet tot 500 euro belastingvrij invoeren? Gaat dus precies die iPad aangezien hij stukken goedkoper is in de VS

Bijdrager
    Chorro

Iets van 450 euro geloof ik, maar ligt er maar net aan welke iPad. Ik weet die koers ff niet uit m’n hoofd, maar als je voor de 64GB + 3G gaat betwijfel ik of die onder die grens komt.

Bijdrager
    Wyodor

Ik ben vroeger weleens in de VS geweest. Je kon er gewoon winkels binnenlopen om iets te kopen.

Denk dat het nu ook nog mogelijk is.

Bijdrager
    maxiBook

Om online te bestellen in Amerika, heb je een Amerikaanse creditcard nodig. (zie ook veel andere draadjes op het forum). En volgens mij is het tot 450eur invoeren, alleen van toepassing als je het zelf meeneemt. Dit geldt volgens mij niet als je het verstuurt…

Bijdrager
    Jm1996

Ik ben vroeger weleens in de VS geweest. Je kon er gewoon winkels binnenlopen om iets te kopen.
    Denk dat het nu ook nog mogelijk is.

Ik vorig jaar nog, en gasten ga zelf eens naar als die gast van OMT een iPad kan kopen kan iedereen dat

Bijdrager
    hansiedejong

Om hem in de Amerikaanse Online Apple Store te kopen heb je een Amerikaans adres nodig. Je kunt hem wel gewoon in de Apple Stores, Best Buy, Target, AT&T, Verizon en Walmart kopen. Maar ben bang dat je dat moeilijk lukt want in de VS is hij overal uitverkocht door Aziaten die hem weer naar China / Japan / Hong Kong doorsturen.

Je mag tot 430 euro invoeren. Maar ik zou gewoon tot vrijdag wachten, maar 5 dagen?

Bijdrager
    Rensvw

Je kan hem gewoon uit amerika halen.
    Maar je moet hem gewoon in het hotel uitpakken. en de ipad los in je handbagage stoppen.
    Want dan is het gewoon iets wat je mee hebt. Zoiets als een tijdschrift ofzo.

Moderator
    Rivanov

Kijk ‘s!:)

iPad 2 uit Amerika

– Closed

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.