26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    SantaCLW

iPad 2 te jailbreaken

Hallo allemaal,

Ben gister de “gelukkige” bezitter geworden van de Ipad 2. Weet iemand of er al een betrouwbare jailbreak bestaa. Volgens mij heeft hij IOS 4.3.

Bedankt!
    groetjes
    Martijn

Geblokkeerd
    Anoniem

nee bestaat nog niet.

Bijdrager
    Bodevinaat

Waarom zou je überhaupt zo’n mooi stabiel apparaat willen veranderen in een gehackte versie waarbij je misschien in staat bent om wat extra dingetjes te kunnen doen, vooropgesteld dat je iets van de materie begrijpt, en die kans lijkt me niet erg groot. De meeste ‘gebruikers’ van gejailbreakde iPhones die ik ken hadden geen enkel idee wat een jailbreak was, of wat ze ermee konden, maar het klonk wel spannend.

Bijdrager
    Sam Rijver

Ik twijfel nog over een jailbreak, ben nooit te beroerd geweest te betalen voor mijn spullen maar wireless sync lijkt me toch erg fijn… Dat is tot nu toe enige reden waarom ik jailbreaken überhaupt overweeg.

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

@Bodevinaat: Zeker nog nooit een jailbreak gehad?

Nee, er is nog geen jailbreak voor de iPad 2, maar hij komt zo snel mogelijk volgens @chpwn.:P

Bijdrager
    iCom
    Sam op 26 maart 2011

Ik twijfel nog over een jailbreak, ben nooit te beroerd geweest te betalen voor mijn spullen maar wireless sync lijkt me toch erg fijn… Dat is tot nu toe enige reden waarom ik jailbreaken überhaupt overweeg.

Heb je al eens wireless gesynched met je iPhone of iPod Touch? Indien ja zou je moeten weten dat het enorm traag gaat en dus nog trager dan via de kabel.

Wat is daar dan het voordeel aan, behalve dat je het draadloos doet?

Bijdrager
    rdesign

Ik wacht er ook op! En dan vooral om Installous. Ik als ‘arme student’ wil toch wel even de apps testen voordat ik iets aanschaf. Nog steeds jammer dat Apple dat nog niet heeft geïntroduceerd, het testen van een betaalde app voor bijv. 2 uur ofzo. Dan weet ik wel of ik er wat aan heb of niet. We’ll see.

Bijdrager
    mee007

@rdesign, briljant idee. Dat mis ik nu ook, gewoon even testen voor je het koopt en niet achteraf teleurgesteld worden. Zou de kwaliteit van de Apps wellicht ook vergroten

Bijdrager
    iCreatedTech

Eenmaal een jailbreak, en je wil nooit meer terug!

Bijdrager
    Thoomas

Ik kan ook echt niet zonder jailbreak! Ik kan nu bijv.:
    – Vanuit elke app snel 3G aanzetten of Wifi aan-/uitzetten (SBSettings).
    – Foto’s maken met de volumeknoppen in de standaard camera app (CameraButtons).
    – Gebruik maken van goedkopere videokabels (van 5 euro) om video’s op de TV af te spelen, i.p.v. dat het anders alleen werkt met de 49 euro kostende kabel van Apple (Resupported).
    – Eigen voice-commands hebben bij Voice Control, bijv. “Navigeer naar huis”, en dat hij dan de TomTom-app opstart en gelijk automatisch de thuislocatie instelt (VoiceActivator)
    – FaceTime via een 3G-verbinding gebruiken, i.p.v. alleen via WiFi (FaceBreak)

Uiteraard kan je er nog veel meer mee, afhankelijk van wat je hebt geïnstalleerd. De bovenstaande dingen zijn de dingen die ik zelf gebruik.

Bijdrager
    thunderbird

@Bodevinaat

Waarom ik een stabiel apparaat jailbreak is heel simpel.

Een jailbreak is software matig, er hoeft geen hardware veranderd te worden. Het beïnvloed de stabiliteit van mijn apparaat niet. Veel mensen denken dat je apparaat kwa stabiliteit achter uit gaat. Dat kan wel als je echt gekke software erop installeert.

Ik kan mijn jailbreak makkelijk herstellen via itunes, en hoppa weg is ie.

Het geeft vrijheid voor o.a. facetime over 3g en nog meer van dit soort tweaks. Ik heb zelf een ipod touch 1st gen. Ja die bestaan nog:P Daarop heb ik nu een veel betere wifi scanner en ispeedtouched (super app)

Het gaat er bij mij niet om voor de gratis spellen, ik koop ook een dure ipad2 en dan voor 0,99 cent zou ik jailbreaken.

Ik vindt een jailbreak echt een uitkomst!

Bijdrager
    Jm1996

Ik wacht er ook op! En dan vooral om Installous. Ik als ‘arme student’ wil toch wel even de apps testen voordat ik iets aanschaf. Nog steeds jammer dat Apple dat nog niet heeft geïntroduceerd, het testen van een betaalde app voor bijv. 2 uur ofzo. Dan weet ik wel of ik er wat aan heb of niet. We’ll see.

Tja, daarom zijn er ook lite versies.

Ze noemen het Jailbreaken. Of te wel: Apple is een gevangenis met regels betreft, met een zogenaamde jailbreak kan je alles wat niet word toegelaten(en dat is heel veel)

Bijdrager
    matsoftmac

Weet iemand wanneer je de iPad 2 kan jailbreaken? Duurt wel erg lang.

Is het nu op geen enkele manier mogelijk om de iPad 2 te jailbreaken?

Bijdrager
    Hansi2124

Die vraag wordt hierboven ook al gesteld……. :sealed:

Bijdrager
    matsoftmac

Als je de iPad 2 tethered gaat jailbreaken en je installeert Installous en daarmee een App uit de AppStore. Verdwijnt deze App dan ook na een herstart?

Bijdrager
    DestroyOhBoy

Nee maar dan wordt er direct een emailtje naar Apple gestuurd, waarna het Apple SWAT team je ’s nachts van je bed komt trekken en in een cel zet op water+brood en een Windows pc.

Bijdrager
    matsoftmac

Bedankt voor het eerste woord van je reactie. Die andere woorden zijn grote onzin want ik koop alle Apps altijd netjes dus klopt het niet wat je zegt *zucht*

Bijdrager
    DestroyOhBoy

Eerlijk gezegd geen flauw idee, niet uitgetest. Zit ook niet te wachten op een untethered jailbreak.

Onzin kan je verwachten aangezien dit soort vragen hier niet op OMT gesteld mogen worden als ik het goed heb.

Bijdrager
    KarelWillem
    iphonechilly op 30 maart 2011

…Onzin kan je verwachten aangezien dit soort vragen hier niet op OMT gesteld mogen worden als ik het goed heb.

En ook dat is weer onzin.:lol:

Net als dit hele topic, wat inmiddels helemaal nergens meer over gaat.

Bijdrager
    DestroyOhBoy

Ok, illegale software installeren op gejailbreakte apparaten is hier geen issue?
    Dat is dan nieuw voor mij.

Edit:

Huisregels

Auteursrechten
    Auteursrechten worden op OMT gerespecteerd. Het volgende is daarom niet toegestaan:

* Hulp vragen of bieden bij het vinden van serials of cracks
    * Hulp vragen of bieden bij het installeren van illegaal verkregen software
    * Hulp vragen of bieden bij software welke legaal verkregen is, maar waar men volgens de voorwaarden van die software-overeenkomst gehouden is om dit niet publiek te maken (bv. beta-software)
    * Het plaatsen van complete artikelen of teksten van websites, kranten of tijdschriften (korte citaten zijn wel toegestaan) zonder een directe link als bronvermelding

Bijdrager
    matsoftmac

Ik vraag geen hulp om illegale software te installeren maar of software dat je installeert met Installous blijft staan na een herstart. Dat is heel iets anders als wat jij vet maakt in de huisregels.

Bijdrager
    DestroyOhBoy

Als je de iPad 2 tethered gaat jailbreaken en je installeert Installous en daarmee een App uit de AppStore. Verdwijnt deze App dan ook na een herstart?

Als je je iPad jailbreaked en je installeert daarna een app uit de Appstore, dan zal deze gewoon blijven staan na een reboot ja, waarom zou deze in godsnaam verdwijnen.

Maar dat vraag jij niet, jij wil installous installeren, hier mee (dus illegale, gekraakte) apps downloaden. Je kunt met installous geen apps uit de appstore downloaden.

Maakt mij niet uit, moet jezelf weten, maar doe dan niet zo schijnheilig.

Bijdrager
    matsoftmac

Schijnheilig? Ik zeg zoals het is. Niets schijnheilig.

Waarom verwijderd worden? Omdat de jailbreak wordt verwijderd na een herstart en ik vraag me af of dat ook gebeurd met de apps die zijn geïnstalleerd via Installous.

Bijdrager
    DestroyOhBoy

Zoals ik al zei, die software is illegaal en daar zal je hier geen fatsoenlijk antwoord op krijgen aangezien dit tegen de huisregels van OMT is.

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Er is door @comex en @chpwn wel een exploit gevonden in iOS 4.3, maar helaas is die alweer gepatcht in iOS 4.3.1. Je zal dus nog langer moeten wachten op de jailbreak, aangezien er een nieuwe exploit moet worden gevonden.

En ja, als je een applicatie installeert via Installous en je haalt je jailbreak er af, zijn die apps ook verdwenen.

Bijdrager
    matsoftmac

Maar een heleboel iPad 2 gebruikers die hem willen jailbreaken hebben de iPad nog niet geupdated, dus waarom publiceren ze de jailbreak voor 4.3 niet?

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.