9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    rdesign

iPad 2 start niet meer op!

Hoi OMT’ers,

Ik zit nu in de bus, op ‘schoolreis’. Reis van 8 uur, dus ik wilde even een filmpje kijken op mijn iPad 2. Nu wil deze opeens niet meer aan! Heb hem vannacht de hele nacht opgeladen, en vanmorgen werkte hij nog prima. Heb mijn MacBook niet bij me. Resetten (homeknop met powerknop tegelijk inhouden werkt niet.) Wat te doen?

Thnx,
    Robbert

Bijdrager
    nebilem

Zodra je een pc tot je beschikking hebt in dfu mode zetten een aansluiten.

Bijdrager
    huismangerwin

ik heb dat ook gehad met mijn iPad 1. Gewoon je home-button en power-button ingedrukt houden en wachten tot dat het scherm aan gaat

Bijdrager
    rdesign

Dat probeer ik, alleen gebeurd er echt helemaal niks. Zelfs na ong. 2 minuten geen reactie. Ik heb op deze 5-daagse excursie geen computer tot mijn beschikking. Zouden ze me bij de Apple Store in Berlijn (als die er is?) kunnen helpen?

Bijdrager
    huismangerwin

als ze daar een geniusbar hebben dan komt het zowiezo goed.
    als het een soort apr is word het mischien wat lastiger. maar niet geschoten is altijd mis.

Bijdrager
    tinus_omt

Je kunt ook nog proberen alleen de powerknop ingedrukt te houden voor het geval dat hij uit staat, ik weet niet of reset dan werkt.

Het zou verder kunnen dat je batterij op een of andere manier is leeggelopen. Dan zou hij aan moeten gaan als je de stroom aansluit. Anders is hij, als er helemaal niets op het scherm verschijnt als je de knoppen indrukt, waarschijnlijk helaas kapot. Ik denk niet dat ze je daarmee kunnen helpen bij een reseller in het buitenland.

Bijdrager
    Maverick9898

Maakt verder niet uit of het een Apple Store is of een APR. In Berlijn zijn er zat APR’s. Het lijkt me meer dat ie is leeggelopen. Probeer ‘m eerst maar ’s op te laden en daarna kan je altijd even langs de APR.

Bijdrager
    gotelun

Ik heb dit momenteel ook, weet iemand hoe ik dit oplos?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.