10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iMacPatje

iPad 2 scherm beveiligen

Is het mogelijk om op een bepaalde manier een scherm te beveiligen in ios5. De iPad 2 word door de kids gebruikt en wou ik mijn Apps op mijn scherm niet toelaatbaar maken. Kan dit of weet iemand een ander mogelijkheid of app waar dit wel mee kan.

Bijdrager
    flotje1

Kan bij Algemeen -> Beperkingen -> Klik op “Schakel beperkingen in” -> Scroll naar beneden en ga naar het submenu “Toegestaan materiaal” -> Klik op “Apps” -> Klik op “Sta geen Apps toe”
    Dan zijn alle Apps even niet meer te zien maar als je het weer aandoet komen ze weer tevoorschijn:)

Bijdrager
    iMacPatje

Dit werkt maar is wel probleem dan zijn de apps van de kids ook weg. Heb geprobeerd als ik dan 4+ enkel aanduid maar dan geeft hij ook men Pages en dergelijke weer. Het zou enkel de kids programma’s mogen zijn die moeten worden weergegeven, zoals zijn tekenboeken en Puzzles en apps zoals Talking Ben.

Bijdrager
    BluePad

koop aparte ipad voor ze dan ben je gelijk klaar je kan dit niet zo instellen zoals jij wilt op de ipad

Bijdrager
    iMacPatje

@BluePad is ook mogelijkheid maar niet de beste optie voor een van 3 jaar hier:lol:

Je kan wel instellen +4 als laagste, kan je de apps die ik voor de kids er op heb staan niet aangeven dat deze onder de +4 zijn. Via Itunes of via omweg ?

Of een mogelijkheid dat ik apart scherm maak voor de kids en dat ik mijn scherm kan beveiligen met een code.
    Heb in de tijd gehoord dat er een mogelijkheid voor was via app of dergelijke dat weet ik niet juist?

Bijdrager
    flotje1

Met jailbreak kan je iUser doen, daarmee kan je accounts aanmaken en dat ieder account een ander homescreen heeft…

Bijdrager
    iMacPatje

jailbreak ?? kan ik dat ook in mijn iOS5

Moderator
    unSOUND

Niet op een iPad 2. Te snel geweest met updaten naar iOS 5 dus….

Bijdrager
    Vierhout

Duur speeltje voor kind van drie!

Bijdrager
    iMacPatje

Is speeltje voor de papa en de kleinste:lol:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.