9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iTunes.Apple

iPad 2 raadsels

Hoi,

Ik heb vorigemaand een iPhone 4S gekocht toen ik de iPhone 4S eenmaal had bleek dat er een ”Micro-simkaart” in moest inplaats van een gewoone sim-kaart. Heb je ook zulk soort verassingen bij een iPad 2 want ik wil namelijk een iPad 2 kopen maar ik wil niet weer geklooi hebben dat je daar weer een dingetje voor moet hebben en daar…

Groetjes
    bedankt voor de reacties

Bijdrager
    juwlez

ja is het zelfde, je hebt een micro sim nodig.

Bijdrager
    mtooster

Ja, daar moet ook een micro-sim in… als je die met 3G neemt natuurlijk.
    Overigens staat dit ook gewoon op internet bij de specificaties van de iPad / iPhone, dus dat hoeven absoluut geen raadsels of verrassingen te zijn.

Informeer even bij je mobiele aanbieder en dan kunnen ze je een micro-sim leveren als het goed is…

Bijdrager
    iTunes.Apple

En heb je nog meer dingetjes nodig voordat je eindelijk de iPad kan gebruiken…?

Bijdrager
    iTunes.Apple

Ow oke bedankt ik heb laatst een sim-kaart laten knippen bij APR Amac daar kan ik het toch weer doen dan? het hoef toch niet perse in een KPN Shop?

Bijdrager
    AppleTim

kan je ook zelf doen:grin:

Bijdrager
    www.project-euh.com

Je hebt voor die iPad zoals gezegd alleen een sim-kaart nodig als je de 3g variant neemt. Als je goedkopere neemt zonder heb je niets nodig. Alles zit in de doos. Een draadloos netwerk is wel handig en leuk in de buurt, anders kom je nergens als je geen 3g hebt..

Bijdrager
    SunKeeper

Beetje elektriciteit kan op zich ook handig zijn.:sarcastic:

Bijdrager
    Basket Case

Als je je provider gewoon om een micro-sim vraagt voor je iPad met 3G dan hoef je niks te (laten) knippen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.